کد خبر : 1714789 | 30 مهر 1399 ساعت 03:10 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: می‌توانستیم از موقعیت‌های‌مان بهتر استفاده کنیم

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس، پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل دیناموکیف، در مورد تغییرات تاکتیکی اش در این دیدار صحبت کرد.

پیرلو: می‌توانستیم از موقعیت‌های‌مان بهتر استفاده کنیم

به گزارش "ورزش سه"، دو گل از آلوارو موراتا کافی بود تا بیانکونری در اولین دیدارش در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ در خانه دیناموکیف به سه امتیاز دست پیدا کند.

پیرلو با اشاره به تساوی 1-1 ابتدای هفته مقابل کروتونه گفت:" مهم بود که در مقایسه با دیدار مقابل کروتونه، نمایش منجسم تری داشته باشیم. ما توانستیم روز دوشنبه ها کارهایی انجام بدهیم و امشب سازمان یافته‌تر بودیم.

می توانستیم از موقعیت هایی که در نیمه اول داشتیم، استفاده بهتری ببریم اما به هر حال بعد از گل اول، بازی را کنترل کردیم."

پیرلو در این دیدار از دفاع سه نفره استفاده کرد؛ هرچند جورجو کیه‌لینی در دقیقه 18 دچار آسیب دیدگی شد و جای خود را به مریح دمیرال داد. پیرلو در مورد استفاده از سه مدافع گفت:" این به دلیل چرخشی بود که ما می خواستیم در سمت راست داشته باشیم؛ کولوسفکی به سمت داخل می رفت و خوان کوادرادو می توانست پیشروی کند.

وقتی لئوناردو بونوچی پیشروی می کرد، آنها روی او فشار وارد می کردند؛ به همین دلیل کیه‌لینی را در مرکز خط دفاعی قرار دادیم. مصدومیت او باعث شد تا تغییراتی ایجاد کنیم اما دمیرال هم خیلی خوب کار کرد."

 

1537267

 

کیه‌لینی از ناحیه ماهیچه دوقلو دچار آسیب دیدگی شد. او بعد از بازی های ملی از این ناحیه احساس ناراحتی می کرد؛ بنابراین ما در دیدار مقابل کروتونه به او استراحت دادیم. اکنون باید میزان آسیب دیدگی او را ارزیابی کنیم."

فدریکو کیه‌زا در این دیدار در سمت چپ نمایش خوبی داشت و کوادرادو هم در سمت راست اما پیرلو تاکید کرد که سیستم های تاکتیکی اش همیشه ممکن است تغییر کنند:" آنچه من می خواهم این است که بازیکنان زیادی در حملات شرکت کنند. کیه‌زا می تواند در هر دو سمت بازی کند. کولوسفسکی یا آرون رمزی می توانند به عنوان ترکوارتیستا پشت سر مهاجم بازی کنند.

نباید فراموش کرد که ما کریس رونالدو را در اختیار نداریم و پائولو دیبالا هم از فرم خوبش خارج است؛ بنابراین ساختار هجومی ما می تواند تغییر کند اما بازیکنان باید در جای مناسب شان باشند."

دیدگاه‌ها