کد خبر : 1714790 | 30 مهر 1399 ساعت 08:25 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

قبایی زاده: تمرینات تیم ملی بوکس متوقف نمی‌شود

دبیر فدراسیون بوکس گفت: حتی در این شرایط نیز خیلی‌ها کمک می‌کنند تا تمرین تیم ملی بوکس بزرگسالان متوقف نشود.

قبایی زاده: تمرینات تیم ملی بوکس متوقف نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، حمیدرضا قبایی زاده در مورد پایان اردوی تیم ملی بوکس جوانان در شهرستان سنندج، اظهار داشت: مرحله اول اردوی تیم ملی جوانان طی ۱۰ روز (۱۹ تا ۲۹ مهر ماه) در شهرستان سنندج با حضور ۲۰ بوکس در حالی برگزار شد که در این اردو مسابقات انتخابی بین نفرات انجام می‌شد تا نفرات برتر از دل این اردو خارج شوند. رضا مهدی پور سرمربی این تیم تعدادی از بچه‌ها را برای دور بعد تمرینات انتخاب کرد.

 

وی افزود: تمرینات نفرات منتخب از طریق فضای مجازی توسط کادر فنی جوانان به مدت سه هفته آینده مدیریت خواهد شد. سپس بررسی خواهیم کرد که دور جدید اردوهای تیم ملی جوانان را در کدام شهر برگزار کنیم. البته امیدوارم شرایط کرونا بهتر شود تا تمرینات این رده سنی را آغاز کنیم.  

 

دبیر فدراسیون بوکس در خصوص آغاز اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز عنوان کرد: با برنامه‌ریزی علیرضا استکی استکی و کادر فنی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان اردوی آماده‌سازی این تیم هم از دوم آبان در جزیره کیش آغاز خواهد شد و این اردو نیز دو هفته به طول خواهد انجامید. با رعایت هر چه بهتر دستورات بهداشتی، قبل از آغاز تمرینات، بوکسورها و مربیان تست PCR از آنها گرفته خواهد شد. برای برگزاری این اردو هزینه‌های زیادی شده است و در این وضعیت کرونایی خیلی از عزیزان کمک کردند تا تمرین ملی‌پوشان متوقف نشود. با پیگیرهای علیرضا استکی، شرکت ساختمانی انبوه‌سازان همای تهران که همواره حامی ورزش بوکس بوده، تمامی هزینه‌های برپایی این اردو را پرداخت کرده است.

دیدگاه‌ها