کد خبر : 1714798 | 30 مهر 1399 ساعت 09:40 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: از برد قبلی مقابل PSG هم بهتر بودیم

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد بعد از پیروزی مقابل بخش اعظم مصاحبه بعد از بازی خود را به ستایش از بازیکنان تیمش اختصاص داد.

سولسشر: از برد قبلی مقابل PSG هم بهتر بودیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در شروع فصل جدید لیگ قهرمانان در پاریس به مصاف PSG رفت و موفق شد حریف دشوار خود را در خانه اش 2-1 شکست دهد. اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد در مصاحبه خبری پایان بازی بیشتر به تعریف و تمجید از ستاره های خود پرداخت و عملکرد آنها را عالی توصیف کرد.

 

1537382

 

یکی از کسانی که سولسشر به صورت ویژه به تقدیر از او پرداخت اکسل توانزبه دفاع وسطی بود که بعد از ده ماه مصدومیت در این بازی سولسشر به او اعتماد کرده و به عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاده بود. سولسشر همچنین از اسکات مک تومینای، فرد و چند ستاره دیگر یونایتد تمجید کرد.

 

سرمربی یونایتد در مصاحبه خبری خود گفت: " اکسل فوق العاده کار کرد. او 10 ماه از میادین دور بوده و اینکه توانست بعد از این مدت در مقابل کسانی مثل نیمار و امباپه چنین عملکردی نشان بدهد برای ما واقعاً شگفت‌انگیز بود. ما می دانیم او بازیکن خوبی است ولی اینکه در چنین شبی بتواند اینطور بدرخشد واقعاً استثنایی بود".

 

1537383

 

سولسشر در ادامه صحبتهای خود گفت: " با اینکه ما در بازی قبلی با این تیم 3-1 برنده شدیم ولی این بار عملکردمان از آن دفعه هم بهتر بود. به نظرم عملکردمان در این بازی نشان می‌دهد که پیشرفت کرده ایم. احتمالاً این سیستم بازی ما را باز هم خواهید دید. وقتی تیم برنده می‌شود و عملکرد خوبی نشان می‌دهد اعتماد به نفسش بالا می‌رود. ما حالا با اعتماد به نفس به مصاف چلسی خواهیم رفت".

 

سولسشر در ادامه گفت: " ما امروز نشان دادیم که تیمی داریم که می تواند به روشهای مختلف و در قالب سیستمهای مختلف به خوبی بازی کند. ما در مقابل نیوکاسل هم خوب بازی کرده بودیم. من برای چند ماه آینده خیلی هیجان زده هستم".

 

 

دیدگاه‌ها