کد خبر : 1714803 | 30 مهر 1399 ساعت 10:16 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

ربیعی یک مربی به روز است

اسلامی خواه: تعویق بازی‌ها به نفع ما شد

بازیکن مس رفسنجان اعتقاد دارد که مربی این تیم محمد ربیعی یک مربی به روز است و می‌توانند نتایج خوبی به همراه او به دست بیاورند.

اسلامی خواه: تعویق بازی‌ها به نفع ما شد

به گزارش ورزش سه، قائم اسلامی خواه در خصوص به تعویق افتادن بازی های لیگ گفت: به نظر من ما باید  این اتفاق را  به فال نیک بگیریم زیرا بازیکنان ما تازه دور هم جمع شده اند و این موضوع یعنی به تعویق افتادن بازی‌ها کاملا  اتفاق مثبتی است زیرا  می توانیم هماهنگ تر شویم.


او در خصوص بازی با استقلال در هفته اول رقابت‌های لیگ ادامه داد: قطعا بازی سختی می تواند باشد البته با هر حریفی که بازی میکردیم در هفته اول سخت بود. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به آمادگی کامل برسیم و با قدرت نتایج خوبی بگیریم. ما نفرات باتجربه و باسابقه ای داریم که تجربه  حضور در چنین میادینی را دارند و در تمرینات ما همه تلاشمان را کرده‌ایم و با  آمادگی صد در صد به زمین  می‌رویم و از همان هفته اول پرقدرت شروع خواهیم کرد.


بازیکن مس رفسنجان در خصوص کار کردن با محمد ربیعی که از مربیان جوان لیگ است نظرش را اینگونه بیان کرد: سومین سالی است که آقای ربیعی  مربی من است و به همین دلیل مس را انتخاب کردم. او دانش مربیگری بالایی دارد و اطلاعاتش به روز است. تا اینجای کار که همه چیز خوب بوده و قطعاً به هماهنگی لازم می رسیم. محمد ربیعی در عین جوان بودن تجربه کامل دارد و از لیگ های پایین تر موفقیت کسب کرده و بالا آمده امیدوارم موفقیت‌هایش ادامه‌دار باشد .


اسلامی خواه  در پایان در خصوص اینکه فقط به فکر حفظ مس با توجه به اینکه امسال  به لیگ برتر آمده اند  فکر می‌کنند یا به رتبه های بالای جدول افزود: ما به عنوان  بازیکن حرفه‌ای به این فکر می‌کنیم که این تیم را علاوه بر اینکه حفظ کنیم ارتقاء هم بدهیم و رتبه خوبی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها