کد خبر : 1714804 | 30 مهر 1399 ساعت 10:18 | 27.8K بازدید | 5 دیدگاه

باید ببینیم 26 آبان بازی ها برگزار می شود یا نه!

محمدی: پویایی لیگ برتر دلیل موفقیت پرسپولیس است

مدیرعامل ذوب آهن اعتقاد دارد دلیل موفقیت تیمی مثل پرسپولیس در فینال آسیا داشتن یک لیگ پویا است.

محمدی: پویایی لیگ برتر دلیل موفقیت پرسپولیس است

به گزارش ورزش سه،  جواد محمدی در خصوص به تعویق افتادن بازی های لیگ گفت : فدراسیون پزشکی ورزشی مکاتبه ای  صورت داد و با توجه به اینکه کرونا در وضعیت قرمز در خیلی از نقاط حاکم  شده ستاد مقابله با کرونا در ورزش و ستاد ملی مبارزه با کرونا ضروری دانست که باشگاه ها بر اساس تصمیم سازمان لیگ و ستاد پیشگیری کرونا دیر تر وارد مسابقات شوند  . باید ببینیم ۱۶ آبان بازی ها برگزار می شود یا باز هم این مدت تعویق تمدید خواهد شد.


او در این خصوص ادامه داد: می دانم  که لیگ والیبال هم به خاطر کرونا تعطیل شده و تعداد قابل توجهی  درگیر شدند. فوتبال یک بازی شلوغ است و علی رغم اینکه هواداران اجازه ورود به استادیوم را ندارند اما بازیکنان ،کادرفنی و عوامل برگزاری مسابقات افراد زیادی هستند و  با توجه به اینکه فوتبال در زمان و مکان مشخص برگزار می شود تهدید شیوع  کرونا در این شرایط بیشتر است. می‌بینیم که تعداد قابل توجهی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ها درگیر شدند و این موضوع هر روز بیشتر می شود و یکسری افراد هم هستند که خودشان نمی دانند اما بیمار و متاسفانه ناقل هست و متاسفانه شاهد هستیم که آمار کرونا به ۳۳۷ کشته رسیده و آمار مبتلایان از ۴۲۰۰ نفر طبق آمار رسمی عبور کرد. این  آمار خودش یک هشدار جدی است. درست است که بازی ها باید برگزار شود  ولی سلامتی اولویت دارد.


مدیرعامل ذوب آهن در خصوص شرایط این تیم  عنوان کرد: خدا را شکر  شرایط  خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. شکل تیمی منسجم تر شده و به درخواست کادر فنی یکسری  از بازیکنان را جذب کردیم که بعضی از آنها از لیگ یک و بعضی از آنها از لیگ برتر آمده اند و علاوه بر اینها از  آکادمی ذوب آهن  به جمع ما اضافه شدند. قرار داد بعضی  بازیکنان رو به اتمام بود که  شرایط تمدید شکل گرفت. ما  مربی و بازیکن خارجی آوردیم و همه امکانات لازم چه سخت افزاری  و چه از نظر  بازیکن در اختیار تیم قرار دادیم‌ . انشاالله با  قدرت  و برنامه ریزی و تلاش کادر و فنی نمایش قدرتمندانه بازیکنان مسابقات را شروع خواهیم کرد.


وی در خصوص بازی با فولاد در هفته اول لیگ گفت: به هر صورت ما میزبان هستیم و بعد از یک ماه انجام تمرینات فشرده باید به استقبال بازی برویم. تیم ها شناختی از هم ندارند  جز اینکه در این مدت بعضی از آن ها با همدیگر بازی دوستانه انجام دادند. وگرنه آنالیز خاصی از همدیگر در دست ندارند، اما با تلاش حداکثری بچه‌ها و برنامه ریزی کادرفنی و حمایت باشگاه با صلابت و آمادگی خوب در این بازی به زمین می رویم. به هرحال طبیعی است که  یکسری ناهماهنگی ها وجود داشته باشد که این مسائل برطرف خواهد شد. علت رفتن پرسپولیس به  فینال آسیا داشتن یک لیگ خوب و پویا بود امیدوارم که این فصل هم شاهد یک لیگ بسیار باکیفیت باشیم.

دیدگاه‌ها