کد خبر : 1714818 | 30 مهر 1399 ساعت 11:05 | 34.6K بازدید | 2 دیدگاه

مسی اینطور بازی کند نمی‌توانم شکایتی داشته باشم

شروع روند تنش‌زدایی در رابطه مسی- کومان

بعد از درخشش لیونل مسی در پیروزی 5-1 بارسلونا مقابل فرانس‌واروش، رونالد کومان سرمربی بارسا از او ستایش کرد.

شروع روند تنش‌زدایی در رابطه مسی- کومان

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در خانه خود لیگ قهرمانان را با یک پیروزی بزرگ شروع کرد و فرانس واروش مجارستان را 5-1 در هم کوبید. لیونل مسی در این بازی نمایش خوبی داشت و یک گل هم از روی نقطه پنالتی برای بارسا به ثمر رساند. رونالد کومان سرمربی بارسا که کمی پیش از این بازی صحبتهایی مطرح کرده بود که از آن طعنه به مسی برداشت شده بود بعد از بازی دیشب به ستایش از کاپیتان خود پرداخت.

 

1537405

 

رونالد کومان روز شنبه بعد از شکست بارسا مقابل ختافه به شکلی انتقادآمیز از مسی صحبت کرده بود. کومان در آن زمان گفته بود: " شاید در حال حاضر عملکرد مسی می‌توانست بهتر از این باشد. من شکایتی ندارم. البته مسی امروز بد شانس هم بود و یک بار توپ را به تیر زد. من به مسی شک ندارم".

 

اما در دیدار دیشب مسی اولین گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و روند گلزنی بارسا را آغاز کرد. مسی پاس گل آخر تیمش را هم به عثمان دمبله داد تا بعد از بازی با ستایش رونالد کومان مواجه شود.

 

1537403

 

رونالد کومان در پایان بازی گفت: " اگر مسی مثل امشب بازی کند من هیچ شکایتی نخواهم داشت. لئو امروز سخت تلاش کرد و از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. من هم زمانی که فوتبالیست بودم زیاد از روی نقطه پنالتی گل می زدم. اگر مسی گل هم نزند و دو یا سه پاس گل بدهد نمی توانیم از او چیز بیشتری بخواهیم".

 

سرمربی بارسا در ادامه صحبتهای خود گفت: " ما در خط حمله بازیکنانی داریم که خوب کار می‌کنند و این برای مربی از هر چیزی بهتر است. به نظرم امروز نشان دادیم که در خط حمله چه بازیکنان خوبی داریم. از این گذشته امروز شاهد درخشش لئو بودیم که دو پاس گل داد و برای همین است که خوشحالیم. در تیم ما نه تنها برای پست وینگر راست بلکه در همه پستها رقابت وجود دارد. اگر لئو به عنوان وینگر بازی کند یا به عنوان بازیکن شماره 10 می توانیم با آرایش متفاوتی بازی کنیم".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها