کد خبر : 1714820 | 30 مهر 1399 ساعت 11:21 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض ستاره منچستریونایتد به خشونت‌های نیجریه

اودیون ایگالو ستاره نیجریه‌ای منچستریونایتد بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل PSG از این فرصت برای معطوف کردن توجه جامعه جهانی به بحران اخیر در کشورش نیجریه استفاده کرد.

اعتراض ستاره منچستریونایتد به خشونت‌های نیجریه

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه منچستریونایتد دیشب در پاریس در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان موفق شد حریفش PSG را 2-1 شکست دهد اودیون ایگالو ستاره نیجریه ای یونایتد از فرصت برای معطوف کردن توجه جامعه جهانی به بحران کشورش استفاده کرد و از دولتهای دنیا خواست به کمک شهروندان نیجریه ای بشتابند.

 

1537408

 

نیجریه که پرجمعیت‌ترین کشور آفریقایی است مدتی است با خشونتهای زیادی روبرو شده. درحالیکه شهروندان نیجریه به خشونت پلیس معترض هستند گفته شده در درگیریهای خیابانی بوجود آمده چندین نفر بر اثر تیراندازی کشته شده اند. پایتخت کشور لاگوس که 20 میلیون جمعیت دارد با حکومت نظامی مواجه شده است.

 

1537409

 

ایگالو بعد از پیروزی 2-1 یونایتد مقابل PSG با پر کردن یک پیام ویدیویی در استادیوم پارک دو پرنس گفت:" من ناراحتم و نمی دانم از کجا شروع کنم. من کسی نیستم که معمولا درباره سیاست صحبت می کند ولی نمی توانم بیشتر از این ساکت بمانم و به آنچه در کشورم نیجریه می گذرد بی تفاوت باشم".

 

 

دیدگاه‌ها