کد خبر : 1714821 | 30 مهر 1399 ساعت 11:29 | 20.4K بازدید | 2 دیدگاه

اضافه شدن یک مدافع و یک هافبک دفاعی  

دو بازیکن جدید در تمرین نساجی(عکس)

در آخرین تمرین تیم فوتبال نساجی که تمریناتش را برای لیگ بیستم زیر نظر کادرفنی این فصل آغاز کرده ، دو بازیکن جدید حضور پیدا کردند.

به گزارش"ورزش سه"  محمود قائدرحمتی بازیکن فصل گذشته آلومینیوم اراک و حسن نجفی بازیکن فصل گذشته شاهین بوشهر در تمرینات دیروز نساجی حاضر شدند و با این تیم تمرین کردند.


نساجی در این فصل از رقابت ها علاوه بر اینکه محمودفکری و کادرفنی فصل گذشته اش به استقلال رفتند تعدادی از بازیکنان کلیدی اش از جمله علی اصغر عاشوری، علی شجاعی، علیرضا حقیقی ، رحمان جعفری ، محمد عباس زاده و حسین ماهینی را نیز از دست داد با اینحال با جذب چند بازیکن با تجربه آرش افشین، روزبه شاه علی دوست، میلاد کمندانی و چند چهره جوان را به خدمت گرفت تا با ترکیب نسبتا متفاوتی برای لیگ بیستم آماده شود.

 

1537411


محمود قائدرحمتی یکی از بازیکنانی که در تمرین نساجی حضور پیدا کرده یک هافبک دفاعی 28 ساله است که پیش از آلومینیوم در تیم هایی مانند نفت مسجد سلیمان و سپاهان اصفهان نیز عضویت داشته است.


حسن نجفی مدافع فصل گذشته شاهین بوشهر دیگر بازیکن جدید حاضر در آخرین تمرین نساجی بود. این مدافع 32 ساله مازندرانی سابقه حضور در نساجی را نیز پیش از پیوستن به شاهین بوشهر دارد.

 

1537410

دیدگاه‌ها