کد خبر : 1714830 | 30 مهر 1399 ساعت 12:26 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

عراق و بحرین با ازبکستان و امارات دیدار می کنند

حریفان اصلی تیم ملی در فیفادی به میدان می روند

در حالی که هنوز برنامه تیم ملی ایران برای فیفادی های پیش رو مشخص نیست دو رقیب اصلی تیم ملی در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی بازی های تدارکاتی خود را قطعی کرده اند.

حریفان اصلی تیم ملی در فیفادی به میدان می روند

به گزارش"ورزش سه" بعد از اینکه مشخص شد بحرین در روز 16 اکتبر در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی امارات می رود عراق دیگر حریف مهم ایران در مرحله گروهی رقابت های مقدماتی جام جهانی نیز قرار است روز 17 نوامبر(27 آبان) به مصاف تیم ملی ازبکستان برود.


اما در شرایطی که دو رقیب اصلی تیم ملی ایران در راه صعود به جام جهانی 2022 بازی های تدارکاتی خودشان را برای حضور پرقدرت در این مسابقات فیکس کرده اند هنوز هیچ خبری درباره برنامه تیم ملی در فیفادی های پیش رو نیست.


تیم ملی ایران بعد از حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تنها یک بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی ازبکستان انجام داده است و بازی دوم که قرار بود با تیم ملی مالی در ترکیه برگزار شود به خاطر ابتلای بازیکنان تیم حریف به ویروس کرونا لغو شد.


در حال حاضر در جدول رده بندی مرحله گروهی رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر ، تیم ملی عراق با 11 و بحرین با 9 امتیاز در رده های اول و دوم هستند و تیم ملی ایران نیز با 6 امتیاز در رده سوم قرار دارد.


با این وجود تیم ملی در صورتی که بتواند در چهار بازی باقیمانده و بخصوص دو بازی مستقیم برابر بحرین و عراق به پیروزی برسد می تواند به صدر گروه رسیده و صعود کند هرچند اسکوچیچ برای داشتن تیمی آماده برای این مسابقات نیاز به بازی های تدارکاتی دارد. اتفاقی که تا الان فقط یک بار رخ داده و باید دید برنامه فدراسیون و مسئولان تیم ملی برای دو فیفادی پیش رو در آبان ماه چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها