کد خبر : 1714832 | 30 مهر 1399 ساعت 12:40 | 29K بازدید | 2 دیدگاه

تمدید شبانه پیکه؛ کاپیتان، 37ساله بازنشسته می‌شود!

تمدید قرارداد بارسلونا با جرارد پیکه که دیشب اتفاق افتاد در نوع خود عجیب بود. پیکه حالا تا سال 2024 بازیکن بلوگرانا است.

تمدید شبانه پیکه؛ کاپیتان، 37ساله بازنشسته می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب قرارداد چهار بازیکن خود را به صورت شبانه تمدید کرد اما عجیب‌ترین مورد از این میان این چهار نفر تمدید قرارداد جرارد پیکه ستاره کهنه کار بارسا است. قرارداد قبلی پیکه در سال 2018 امضا شده و تا سال 2022 اعتبار داشت. پیکه تا آن زمان 35 ساله می شد. ولی دیشب اعلام شد پیکه قرارداد خود را تا دو سال دیگر یعنی تا سال 2024 تمدید کرده و در نتیجه او تا 37سالگی با بارسا قرارداد خواهد داشت.

 

1537430

 

البته در بخشی از قرارداد جدید آمده که دو سال پایانی قرارداد پیکه منوط به حضور او در تعداد مشخصی بازی خواهد بود هر چند تعداد دقیق بازی ها اعلام نشده است.

 

علت قراردادهای جدید بازیکنان بارسا فرمولی است که بارتومئو و مدیریت ارائه داده اند. به این ترتیب دستمزد بازیکنان فوراً کم نمی‌شود بلکه سالهای قرارداد آنها افزایش می‌یابد. با وجود بند مشروطی که گفته می‌شود در قرارداد پیکه وجود دارد، در این شکی نیست که او می‌تواند تا 37سالگی به حضور در خط دفاعی بلوگرانا ادامه دهد.

 

مقایسه مورد پیکه با شرایط راموس در رئال مادرید جالب خواهد بود. قرارداد فعلی راموس در سال 2021 به پایان می‌رسد ولی رئال حاضر نیست بیشتر از یک سال به قرارداد او اضافه کند چرا که سیاست باشگاه در مورد بازیکنان بالای سی سال این را ایجاب نمی‌کند.

دیدگاه‌ها