کد خبر : 1714844 | 30 مهر 1399 ساعت 13:53 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

ثبات و رسیدن به فصل بیست و یک؛

اولویت اول مس رفسنجان در لیگ برتر

تیم فوتبال مس رفسنجان پس از نزدیک به دو دهه جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورده است.

اولویت اول مس رفسنجان در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته محمد ربیعی در شرایطی هدایت مس رفسنجان را برعهده گرفت که زمان زیادی تا شروع مسابقات باقی نمانده بود و مدیران باشگاه پس از مذاکراتی که با ربیعی داشتند، برنامه‌ای سه ساله برای صعود این تیم به لیگ برتر طرح ریزی کردند.


با این وجود تیم مس رفسنجان عملکرد خوبی در مسابقات فصل گذاشته داشت و توانست پس از رسیدن به صدر جدول، این برتری را نسبت به سایر مدعیان قهرمانی حفظ کند و درنهایت هم مقام قهرمانی را بالاتر از آلومینیوم اراک و سایر مدعیان جشن گرفت.


حالا مس رفسنجان هم مانند آلومینیوم اراک در شرایطی روزهای پایانی را برای حضور در لیگ برتر پشت سر می‌گذارد، که اولین تجربه‌اش را در بالاترین سطح مسابقات فوتبال ایران پیش رو خواهد داشت و محمد ربیعی در نشست خبری‌ای که چندی پیش در رفسنجان برگزار کرد، اولویت اول خود را حفظ تیم در لیگ برتر و رساندن به لیگ بیست و یکم ارزیابی کرد.


البته مدیران مس رفسنجان اهداف بلندی در سر پرورش می‌دهند و امیدوارند پس از تثبیت جایگاه تیم در لیگ برتر، کسب سهمیه آسیایی و حتی قهرمانی هم با برنامه‌هایی که طراحی کرده‌اند، از راه برسند، که البته باید دید این باشگاه صنعتی چقدر در رسیدن به چشم انداز تهیه شده موفق عمل خواهد کرد.

دیدگاه‌ها