کد خبر : 1714852 | 30 مهر 1399 ساعت 14:35 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

سیدمحمد موسوی راهی پیاچنزا می‌شود؟

روزهای عجیب ستاره والیبال، از کرونا تا سری‌آ

سیدمحمد موسوی در حالی که به خاطر ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می‌برد، پیشنهاد خوبی از سری‌آ دریافت کرده است.

روزهای عجیب ستاره والیبال، از کرونا تا سری‌آ

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه بعد از یک فصل درخشان در پلاس‌لیگای لهستان، سیدمحمد موسوی تصمیم گرفته بود در سال المپیک در ترکیب سایپا به میدان برود، از مدت ها قبل پیشنهادات خوبی را از باشگاههای خارجی دریافت کرده است.


آخرین پیشنهاد مربوط به تیم پیاچنزای ایتالیا است که خواهان جذب موسوی شده و به او پیشنهاد جدی داده است. هدایت پیاچنزا بر عهده لرنزو برناردی، ستاره پیشین تیم ملی ایتالیاست و این تیم بازیکنانی مثل گئورگی گروزر و آرون راسل را هم در اختیار دارد.


پیاچنزا که هم اکنون با امتیاز از 2 پیروزی و 4 شکست در جایگاه هشتم جدول سری A1 قرار دارد، باید رضایت سایپا را برای جذب موسوی جلب کند؛ اتفاقی که با توجه به مبلغ بالای قرارداد این ستاره ملی پوش با نارنجی‌پوشان کمی سخت به نظر می‌آید.


از سوی دیگر موسوی که بحث جدایی‌اش را با باشگاه سایپا مطرح کرده، به ویروس کرونا هم مبتلا شده و فعلا در قرنطینه خانگی به سر می‌برد. به همین خاطر موضوع انتقالش فعلا متوقف شده و بعد از بهبود وضعیت این بازیکن دوباره از سر گرفته می‌شود.


قربانی، سرپرست تیم والیبال سایپا درباره وضعیت موسوی به "ورزش سه" گفت: این بازیکن به خاطر مثبت شدن تست کرونایش در قرنطینه است و در تمرینات حاضر نمی‌شود. بحث رفتن او به سری‌آ هم مطرح شده، اما هنوز هیچ چیزی قطعی نیست. باید موسوی با مدیرعامل باشگاه در این باره مذاکره کند و در صورت فراهم شدن رضایت باشگاه چنین اتفاقی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها