کد خبر : 1714857 | 30 مهر 1399 ساعت 14:15 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

ترینکائو:

بارسا حالا آماده پیروزی در ال‌کلاسیکو است

ستاره پرتغالی جدید بارسلونا معتقد است برتری پرگل بر فرانس واروش به آنها روحیه لازم برای ال کلاسیکو را داده است.

بارسا حالا آماده پیروزی در ال‌کلاسیکو است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در نوکمپ توانست حریف مجارستانی خود را در هفته نخست لیگ قهرمانان 5-1 شکست دهد. در این بازی لیونل مسی، آنسو فاتی، کوتینیو، پدری و دمبله به ثمر ساندند. بارسا پس از شکست در زمین ختافه به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت حتی با وجود ده نفره شدن از دقیقه 68 نیز توانست دو گل دیگر هم بزند و برتری اش را پر گل کند. بازی بعدی بارسا برابر رئال خواهد بود.

در این بازی فرانسیسکو ترینکائو خرید پرتغالی جدید بارسا از ابتدا در میدان بود و سپس جای خود را به دمبله داد. او در مدت زمان حضورش در زمین نمایش خوبی داشت و امیدوارکننده ظاهر شد.

 

 

1537416

 

 

ترینکائو در پایان بازی گفت:« به تدریج اعتماد به نفس لازم را به دست می آوریم و تیمی اطمینان بخش تر خواهیم شد. به شخصه از لحاظ بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارم و خوشحالم که توانستم به تیم برای کسب پیروزی کمک کنم. هدفم این است هر زمان مربی به من فرصت دهد، بتوانم به بهترین شکل استفاده کنم و تاثیرگذار باشم.»

 

ترینکائو ادامه داد:« پیروزی تحت هر شر ایطی مهم است و روحیه بخش. حالا تیم در شرایط ذهنی خوبی برای ال کلاسیکو است و برای پیروزی بر رئال وارد زمین خواهیم شد.»

 

 

دیدگاه‌ها