کد خبر : 1714860 | 30 مهر 1399 ساعت 20:40 | 593.1K بازدید | 39 دیدگاه

الریان به جای فینال آسیا

شجاع گوشی را خاموش کرد و به قطر رفت

مدافع پرسپولیس در مهم‌ترین آزمون حرفه‌ای عمرش در نهایت قطر را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد.

شجاع گوشی را خاموش کرد و به قطر رفت

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز و در شرایطی که به نظر می‌رسید باشگاه پرسپولیس به دنبال توافق با مدافع ملی‌پوش خود است، شجاع خلیل‌زاده با حضور در فرودگاه امام و نشستن در پرواز فرست کلاس دوحه، وارد قرنطینه کرونایی کشور قطر شد تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فوتبال این شیخ نشین، قرارداد خود را با الریان به ثبت برساند.

 

 خلیل‌زاده مدافع ممتاز و جنگنده‌ای است که 4 فصل پیش با وجود شروع نه چندان خوب در پرسپولیس، به مرور تبدیل به بازیکن اصلی خط دفاعی این تیم شد؛ در شرایطی که بزرگی مثل سید جلال حسینی و همچنین یک چهره نورسیده مثل محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز به‌عنوان دو حریف جدی همواره با وی رقابتی شدید داشتند؛ تازه این در شرایطی است که محمد انصاری و محمد نادری، دو مدافع مرکزی و چپ دیگر پرسپولیس را در این فهرست به حساب نیاوریم.


شجاع در پس این درخشش و بعد از موفقیت تیم سرخ‌پوش در رقابت های آسیایی با پیشنهادی از سوی الریان قطر مواجه شد که بنابر اخبار موثق و با وجود سکوت مطلق خود این بازیکن، این قرارداد به زودی به ثبت خواهد رسید.


خلیل‌زاده پیش از سفر پرسپولیس به قطر، به دلیل مشکلاتی که با مدیریت باشگاه داشت، فسخ خود را از سازمان لیگ دریافت کرده و پیش خود نگه داشته بود که البته این موضوع با اعتراض باشگاه پرسپولیس همراه شده بود تا وی برای جدایی کار چندان ساده‌ای هم نداشته باشد. اما حالا سفر وی به قطر نشان می‌دهد که او تصمیم خود را بدون توجه به موفقیت احتمالی در فینال آسیا نهایی کرده و شاید با این حرکت می‌خواهد ضرب  شستی به مدیریت پرسپولیس نشان بدهد .مهدی رسول‌پناه دیشب فایل صوتی‌ای هم از او منتشر شد که در آن، شجاع متهم به دادن پیشنهاد یک قرارداد ۶ ساله با مبلغ سالیانه ۲۰ میلیارد تومان شده است.


 

 

مسئولان پرسپولیس ادعا میکنند از دیروز هیچ دسترسی ای به شجاع خلیل زاده نداشته اند

 

در این فضا، مدافع پرسپولیسی‌ها‌ که از دو روز قبل با ورود و دخالت برخی از دوستان  قرار به ماندنش در جمع سرخپوشان بود، در نهایت تصمیم خود را برای رفتن به قطر نهایی کرد و حالا باید منتظر عقد قرارداد وی با الریان بود؛ تیمی که در سال‌های اخیر کمتر بازیکن ایرانی‌ای را به خدمت گرفته، اما خلیل‌زاده در رقابت‌های داخلی، آسیایی و همچنین تک‌بازی ملی مقابل ازبکستان، آنقدر موفق کار کرده که آنها را قانع به انتقال در ۳۱ سالگی کند که زمان نرمالی برای نقل و انتقالات محسوب نمی‌شود.


 
حالا شجاع پس از سه سال حضور در پرسپولیس و تجربه سه جشن قهرمانی لیگ برتر و همچنین بازی در دو نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در شرایطی که سرمربی تیم برای بازی فینال به او نیاز جدی داشت، کوله بارش را برای یک تصمیم بزرگ بسته و به احتمال زیاد و در میان بهت هواداران قراردادش را با الریان امضاء خواهد کرد؛ مگر آنکه تغییرات عجیب و غریبی در مدت زمان باقی مانده تا پایان فصل نقل و انتقالات فوتبال قطر رخ بدهد.


 
خلیل‌زاده حتما دلایل خودش را برای این تصمیم دارد و به زودی در این باره صحبت خواهد کرد؛ آن هم در مصاحبه‌ای که شبیه به خلقیات او یقینا توفانی و پُرسر و صدا خواهد بود.

دیدگاه‌ها