کد خبر : 1714868 | 30 مهر 1399 ساعت 15:31 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان در حال ورشکستگی رها شده بود؛

نوری: پرداخت بدهی اسکوچیچ کار بزرگی بود

مدیرعامل باشگاه ملوان می‌گوید این روزها در باشگاه کارهای بزرگی در در حال انجام است که شش سال پشت گوش افتاده بود.

نوری: پرداخت بدهی اسکوچیچ کار بزرگی بود

به گزارش "ورزش سه"، پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان در خصوص پرداخت بدهی دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق ملوان گفت :« بسیار خوشحالم که توانستیم یک بار سنگین دیگر را از روی دوش باشگاه ملوان برداریم. باید تشکر بسیار ویژه ای از طرف خودم و همه هواداران ملوان از مهندس اشکان پوررشید داشته باشم که با حضورشان گام های بزرگ و موثری برداشته شد و در حال پرداخت بدهی های سنگینی هستیم که سالها از زمان لیگ برتر انباشته شده بودند و باشگاه در حالت ورشکستگی رها شده بود.»


او با اشاره به شرایط اقتصادی در گفتگویی که با رسانه رسمی باشگاه داشت، ادامه داد:« این روزها و با این نرخ ارز حل شدن پرونده های مفتوح در فیفا برای ما مثل رویا بود و واقعا از پس آن بر نمی آمدیم ، اما امروز خوشحالیم در مدتی کوتاه موفق شدیم به این مهم دست یابیم که بدون حضور مهندس پوررشید میسر نبود . »

 

مدیرعامل ملوان در رابطه با چگونگی حل پرونده اسکوچیچ اینطور توضیح داد: «نشست بسیار خوبی با دراگان اسکوچیچ داشتیم ، ایشان مربی بزرگی هستند و فصلی که در ملوان حضور داشتند نتایج خوبی کسب کردند و یکی از فصل های خوب ملوان در دو دههی اخیر را رقم زدند، اما متاسفانه نزدیک به شش سال است که نیمی از مطالبات وی پرداخت نشده بود و در نشست روز گذشته توانستیم توافقی داشته باشیم و مطالبات باقیمانده وی را پرداخت کنیم. برای این مربی ارزشمند آرزوی موفقیت در بازیهای ملی را دارم. »

 

پژمان نوری در پایان گفت: « بزرگترین مشکل ملوان بدهی های انباشته شده است و هنوز بدهی های داخلی بسیار زیادی داریم که باید آنها را تسویه کنیم تا ملوان را از ورشکستگی که در این سالها گرفتار آن شده نجات دهیم. این مهمترین مسئولیت همه ی کسانی است که تعصبی به ملوان دارند و در حال حاضر می توانند کاری برایش انجام دهند .»

 

دیدگاه‌ها