کد خبر : 1714870 | 30 مهر 1399 ساعت 15:51 | 39.7K بازدید | 3 دیدگاه

نمی گذارم پایانم در آرسنال اینطور باشد؛

پیام احساسی اوزیل برای هواداران؛ وفاداری از بین رفته

مسوت اوزیل یک روز پس از کنار گذاشته شدن از فهرست آرسنال، به این اتفاق تلخ واکنش نشان داد.

پیام احساسی اوزیل برای هواداران؛ وفاداری از بین رفته

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع به بدترین شکل ممکن برای مسوت اوزیل پیش میرود و مدت هاست نامی از این هافبک پاسور و تکنیکی در زمین فوتبال نمی شنویم. مسوت اوزیل که لقب پردرآمدترین بازیکن تاریخ آرسنال را یدک می کشد، هنوز در این فصل لیگ برتر تحت هدایت میکل آرتتا بازی نکرده و از زمان شیوع ویروس کرونا حتی یک دقیقه هم برای توپچی ها به میدان نرفته است.

 

 

1537146

 

 

شب گذشته رسانه های انگلیسی مدعی شدند نام این بازیکن از فهرست توپچیها برای لیگ برتر حذف شده و به نظر دیگر شاهد حضور این بازیکن در ترکیب آرسنال نخواهیم بود.

قرارداد اوزیل در تابستان سال آینده با آرسنال به تمام خواهد شد و به نظر می رسد این باشگاه انگلیسی دیگر تمایلی به حفظ این هافبک گرانقیمت ندارد. 

 

در پی اقدام غیرمنتظره باشگاه آرسنال مسوت اوزیل با انتشار پیامی احساسی برای هواداران آرسنال از آنها خداحافظی کرد:« نوشتن این پیام برای هواداران آرسنال که در چند سال گذشته برای شان بازی کردم،سخت است. من عمیقا از این واقعیت که نامم در فهرست لیگ برتر این فصل باشگاه دیده نمی شود، ناراحتم.

من با امضای قرارداد جدید در سال 2018 وفاداری خودم را به باشگاهی که عاشقش هستم، نشان دادم و این مرا ناراحت می‌کند که چنین احساسی متقابل نبوده است. تازه فهمیدم که یافتن وفاداری در این زمانه سخت شده است. من سعی کردم هر هفته دیدگاه مثبتم را حفظ کنم تا شاید به زودی شانسی برای بازگشت به میدان داشته باشم. به همین دلیل نیز تا به امروز سکوت کردم.

 

 

1536045

 

 

پیش از وقفه کرونا از پیشرفتی که تحت هدایت میکل آرتتا سرمربی جدید، داشتیم بسیار خوشحال بودم. ما در مسیر مثبتی بودیم و عملکرد من واقعا خوب بود اما پس از آن همه چیز عوض شد و من دیگر اجازه بازی برای آرسنال را پیدا نکردم.

چه چیزی می‌توانم بگویم؟ لندن هنوز برایم حسی مثل خانه دارد. من هنوز دوستان خوب زیادی در این تیم دارم و همچنان ارتباط قدرتمندی بین خودم و هواداران باشگاه حس می کنم. مهم نیست چه رخ  خواهد داد؛ من به مبارزه برای شانسم ادامه خواهم داد و اجازه نمی‌دهم هشتمین فصل حضورم در آرسنال اینطور به پایان برسد. به شما قول می‌دهم که این تصمیم سخت چیزی را از لحاظ ذهنی در من تغییر نخواهد داد. من به بهترین شکل به تمریناتم ادامه خواهم داد و هرجایی که بتوانم، از صدایم در برابر رفتار ضد انسانی و برای عدالت استفاده خواهم کرد.»

 

 

1537494

دیدگاه‌ها