کد خبر : 1714872 | 30 مهر 1399 ساعت 16:01 | 15.3K بازدید | 1 دیدگاه

ایمان و آغاز دوره تازه؛ مهندس روی نیمکت

ایمان مبعلی که به تازگی به تیم نساجی پیوسته امروز اولین دیدار خود را روی نیمکت این تیم در یک دیدار دوستانه تجربه کرد.

ایمان و آغاز دوره تازه؛ مهندس روی نیمکت

به گزارش "ورزش سه" ، اگر بخواهیم درباره ایمان مبعلی صحبت کنیم، بی مبالغه او یکی از خلاق‌ترین هافبک‌های تاریخ فوتبال ایران بود. ضربات آزاد او منحصر به فرد بود تا جایی که مایلی کهن او را هم‌ ردیف دیوید بکهام قرار ‌می‌داد. مبعلی بیش از 50 بازی ملی در کارنامه دارد و در تیم‌های زیادی در لیگ ایران و امارات سابقه‌ی بازی دارد، اما مشخصا او به آنچه حقش در فوتبال بود نرسید و با توجه به کیفیتش ، تیم های خوب اروپایی می توانستند میزبان او باشند.


مهندس فوتبال ایران در لیگ هفدهم مدتی به عنوان مربی در تیم های استقلال خوزستان و فولاد تجربه کسب کرد و حالا با پیوستن به کادرفنی نساجی کار خود را به صورت رسمی در این حیطه نیز شروع کرده است.


همیشه گفته شده هافبک‌های خلاق با توجه به هوش بالای خود در زمین بازی، در کسوت مربی‌گری هم موفق میشوند، ایمان مبعلی هم می‌تواند در این راه موفق باشد. او اکنون کارش را به عنوان دستیار وحید فاضلی شروع کرده و می‌خواهد فعلا در این راه کسب تجربه کند. باید منتظر ماند و دید مبعلی که یکی از فوتبالیست های جذاب دو دهه اخیر فوتبال ایران بود چه زمانی راه خودش را به عنوان سرمربی آغاز خواهد کرد و آیا می‌تواند در این کسوت هم موفق باشد یا خیر؟

دیدگاه‌ها