کد خبر : 1714873 | 30 مهر 1399 ساعت 16:02 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

کادرفنی تیم ملی بالاخره رضایت داد؛

انتخاب همه آزادکاران جهانی با انتخابی

کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد اعلام کرد برای معرفی نفرات اعزامی به مسابقات جهانی در همه اوزان، مسابقات انتخابی درون اردویی برگزار می‌شود.

انتخاب همه آزادکاران جهانی با انتخابی

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر و بعد از برپایی اردوی تیم ملی کشتی آزاد با دعوت از تعدادی از آزادکاران حاشیه‌های زیادی به وجود آمد. برخی از عدم برگزاری مسابقات انتخابی انتقاد کردند و کادرفنی هم در میانه راه به برگزاری انتخابی درون اردویی بین نفرات مدعی سه وزن رضایت داد.


با اینکه طبق فرآیند تدوین شده توسط فدراسیون قرار است از سال آینده مسابقات انتخابی، در چند مرحله و با حضور تمامی نفرات برگزار شود، کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد در نامه‌ای به رئیس فدراسیون کشتی، بر برگزاری رقابت‌های انتخابی در تمامی اوزان برای حضور در رقابت‌های جهانی صربستان تأکید کرد.


در این نامه به برگزاری انتخابی در اوزان 65 و 79 کیلوگرم با شرایط اتحادیه جهانی و با دو کیلوگرم ارفاق وزن در تاریخ اول آبان ماه تاکید شده و همچنین عنوان شده که انتخابی وزن 74 کیلوگرم در تاریخ 8 آبان برگزار می شود.


در پایان اما آمده که در مابقی اوزان نیز قطعا انتخابی برگزار و تاریخ و شرایط آن قبل از اتمام اردوی اول به اطلاع میرسد.


با این شرایط حسن یزدانی هم باید در وزن 86 کیلوگرم رقبای داخلی خود را برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی از پیش رو بردارد.

دیدگاه‌ها