کد خبر : 1714878 | 30 مهر 1399 ساعت 16:10 | 25.4K بازدید | 1 دیدگاه

سفر بیرانوند برای دیدار لیگ اروپا به بلغارستان (عکس)

دروازه بان ملی پوش و سابق پرسپولیس همراه دیگر بازیکنان تیم آنتورپ برای انجام بازی لیگ اروپا وارد شهر رازگراد بلغارستان شد.

به گزارش"ورزش سه" تیم فوتبال آنتورپ بلژیک فردا پنجشنبه اولین بازی اش در مرحله گروهی لیگ اروپا را برابر تیم لودوگورتس بلغارستان برگزار می کند. علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی آنتورپ که بعد از حضور در بلژیک هنوز فرصت بازی کردن در ترکیب اصلی را پیدا نکرده است. او مدتی به خاطر آسیب دیدگی پا تمرین نمینکرد و حتی نامش در لیست هجده نفره آنتورپ قرار نمیگرفت.


اما بعد از رهایی بیرانوند از آسیب دیدگی او به تمرینات بازگشت و توسط ایوان لکو سرمربی تیم نامش در لیست هجده نفره برای بازی مهم در لیگ اروپا قرار گرفت.


دروازه بان 28 ساله ایرانی امروز به همراه دیگر همتیمی هایش به بلغارستان سفر کرد.

 

1537503

 

1537504

 

1537505

 


بیرانوند که دروازه بان اصلی تیم ملی ایران تا قبل از انتقالش به بلژیک بود به علت آسیب دیدگی و عدم حضورش در ترکیب اصلی توسط دراگان اسکوچیچ در آخرین اردوی تیم ملی حضور نداشت هرچند به نظر می رسد او کماکان یکی از مهره های کلیدی تیم ملی در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 باشد؛ اما قبل از آن باید ابتدا بتواند ژان بوتز فرانسوی را که تا الان درون دروازه آنتورپ ایستاده را نیمکت نشین کرده و دروازه بان اول تیمش شود.

دیدگاه‌ها