کد خبر : 1714882 | 30 مهر 1399 ساعت 16:23 | 64.5K بازدید | 10 دیدگاه

رسمی؛ قایدی در استقلال ماندگار شد

مهدی قایدی در لیگ بیستم نیز پیراهن استقلال را بر تن می‌کند.

رسمی؛ قایدی در استقلال ماندگار شد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از ستاره های استقلال در لیگ نوزدهم بدون تردید مهدی قایدی بود. مهاجم تکنیکی و گلزن آبی ها که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بود، در پایان مسابقات از یک تیم قطری پیشنهاد خوبی دریافت کرد.


رقم پیشنهادی تیم قطری به قایدی به حدی بالا بود که مسئولان باشگاه استقلال را نیز به فکر درآمدزایی از فروش این ستاره انداخت. طی روزهای گذشته نیز شایعات درباره جدایی قایدی و لژیونر شدن او قوت گرفت و خیلی‌ها بر این باور بودند که این بازیکن به زودی از ایران می‌رود.
اگرچه قایدی طی دو روز گذشته در تمرینات استقلال نیز حضور یافت اما باز هم شایعه رفتنش به لیگ قطر وجود داشت. او حتی خودش نیز در مصاحبه‌ای کوتاه همه چیز را به باشگاه سپرد و اعلام کرد اگر مدیران باشگاه بخواهند او را نگه دارند، تبعیت می‌کند.


در چنین شرایطی اما حالا مدیران استقلال تصمیم به ماندگاری قایدی گرفتند و این مساله قطعی شده است. احمد مددی سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره قایدی گفته است:«قائدی قطعا در استقلال می ‌ماند. او تمریناتش را شروع کرده و هواداران در این خصوص نگرانی نداشته باشند.»


بی تردید با اعلام خبر ماندن قایدی در استقلال هواداران آبی‌پوش هم تا حدی خیالشان بابت خط حمله راحت می‌شود و می‌توانند با روحیه بهتری به طرفداری از تیم خود در لیگ بیستم بپردازند.

دیدگاه‌ها