کد خبر : 1714883 | 30 مهر 1399 ساعت 14:00 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

اطمینان بایرن؛ مقابل اتلتیکو به میدان می رویم

بایرنی ها تردیدی ندارند که بازی امشب برابر اتلتیکو طبق برنامه و بدون مشکل به انجام خواهد رسید.

اطمینان بایرن؛ مقابل اتلتیکو به میدان می رویم

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که اعلام شد سرژ گنابری ستاره بایرن به ویروس کرونا مبتلا شده است. اتفاقی که باعث شد برگزاری بازی امشب بایرن و اتلتیکو در آلیانس آرنا در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

 

 

1537470

 

 

طبق پروتکل های یوفا اگر 13 بازیکن و یک دروازه بان به کرونا مبتلا نباشند، بازی باید به انجام برسد و شب گذشته از تمامی بازیکنان بایرن نیز تست پی سی آر گرفته شد که نتیجه هنوز نامشخص است ولی تمرین امروز بایرن بدون مشکل به انجام رسید و باشگاه آلمانی مطمئن است که امشب برابر اتلتیکو به میدان خواهد رفت.

انتشار تصاویری از تمرین بایرن که در آن سرژ گنابری در تماس مستقیم با برخی هم تیمی هایش بود، موجی از نگرانی را ایجاد کرده بود و گفته می شد شاید بازی برگزار نشود.

 

 

1537471

 

 

باشگاه بایرن همواره تدابیر خاصی را برای خارج از زمین مسابقه در نظر گرفته تا بازیکنان در خطر ابتلا به ویروس قرار نداشته باشند و فاصله یک متر و نیم همواره باید بین آنها رعایت شود.

تیم پزشکی بایرن از گنابری خواسته است تا نام بازیکنانی که روز گذشته با آنها در ارتباط مستقیم بوده، بگوید و این بازیکنان نیز به قرنطینه خواهند رفت. در حال حاضر بازی در دو حالت لغو خواهد شد: یا دستور دولت محلی باواریا یا اینکه بایرن تنها 13 بازیکن در دسترس داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها