کد خبر : 1714887 | 30 مهر 1399 ساعت 17:08 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی لاتزیو

اینزاگی: بردیم ولی دورتموند هنوز شانس اول است

لاتزیو روز گذشته با شکست دورتموند شروعی غافل گیرکننده در لیگ قهرمانان داشت.

اینزاگی: بردیم ولی دورتموند هنوز شانس اول است

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو که پس از چند سال بار دیگر به لیگ قهرمانان بازگشته، شب گذشته توانست در المپیکو 3-1 بر بوروسیا دورتموند پیروز شود.

لاتزیو که شروع خوبی در سری آ نداشت، گام نخست در لیگ قهرمانان را محکم برداشت.

 

 

1537365

 

 

سیمونه اینزاگی سرمربی لاتزیو پس از این بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« من فروتنی بازیکنان‌مان را در مصاف با این حریف واقعاً قدرتمند دوست داشتم، چون دورتموند از خط هافبک به جلو بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد که پتانسیل بالایی دارند.

ما بازی فوق‌العاده‌ای را با از خودگذشتگی گروهی به نمایش گذاشتیم و سپس وقتی که موقعیت‌هایی نصیب‌مان شد به دورتموند ضربه زدیم. ما نیاز به فداکاری و ریکاوری چندین بازیکن‌مان که بازی هفته گذشته را از دست داده بوند، داشتیم و متأسفانه چنین وضعیتی را چندین بار در سال‌های اخیر تجربه کرده‌ایم. این تغییر وضعیت فوق‌العاده‌ای برای ما بود که روز شنبه در سری آ با نتیجه 3 بر صفر مقابل سامپدوریا شکست خوردیم. حداقل ما از آن شکست درس‌های مهمی گرفتیم.

 

 

1537364

 

 

اینزاگی ادامه داد:« ما چند بازیکنان مهم‌مان را در اختیار نداشتیم که می‌توانستند در این بازی برای‌مان به میدان بروند، از این رو فکر می‌کنم وقتی آنها به ترکیب‌ ما بازگردند، تیمی رقابتی‌تر در سری آ، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی ایتالیا خواهیم بود.

ما در گروهی هستیم که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. دیدید که بروژ در روسیه به برتری رسید، اما من هنوز معتقدم که دورتموند بخت اول صعود از این گروه است.»

دیدگاه‌ها