کد خبر : 1714893 | 30 مهر 1399 ساعت 17:40 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: پتر چک به این دلیل وارد فهرست چلسی شد

روز گذشته نام پتر چک در فهرست لیگ برتر چلسی قرار گرفت و در پایان بازی شب گذشته چلسی و سویا، فرانک لمپارد در این زمینه توضیحاتی داد.

لمپارد: پتر چک به این دلیل وارد فهرست چلسی شد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در هفته نخست لیگ قهرمانان شب گذشته در زمین خود برابر سویا با تساوی بدون گل متوقف شد. در این بازی فرانک لمپارد، کپا را روی نیمکت نشاند و ادوارد مندی از ابتدا به عنوان دروازه بان ثابت به میدان رفت.

خرید جدید چلسی پس از اشتباهات متوالی کپا شانس این را پیدا کرد تا درون دروازه آبی ها قرار بگیرد و موفق به کلین شیت هم شد.

 

 

1537466

 

 

لمپارد در مورد حضور مندی درون دروازه گفت:« بله او از این پس گلر ثابت ما خواهد بود. وقتی مندی را جذب کردیم، میدانستیم که برای رقابت بر سر پیراهن اصلی به جمع ما پیوسته و با عملکرد خوبی که داشت، خودش را به ما ثابت کرد. البته او همچنان باید ثابت کند که لایق جایگاه ثابت است.»

 

 

1530677

 

 

روز گذشته اعلام شد که پتر چک مربی دروازه بان های چلسی و اسطوره باشگاه در فهرست لیگ برتری باشگاه قرار گرفته است.

لمپارد در مورد دلیل این اتفاق گفت:« حضور پتر چک در فهرست لیگ برتر باشگاه یک اتفاق رمانتیک نیست. پتر سال ها دروازهبان ما بود و الان هم در فرم خوبی قرار دارد و هنوز هم جوان است. یک جای خالی در فهرست ما بود و امسال هم اوضاع به خاطر شیوع کرونا طبیعی نیست. تصمیم گیری برای قرار دادن نام پتر چک در فهرست، ساده بود. او همچنان بر سر پست خود باقی خواهد ماند و اگر نیاز باشد، به ما در دروازه هم کمک خواهد کرد.»

 

دیدگاه‌ها