کد خبر : 1714912 | 30 مهر 1399 ساعت 19:29 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

یووه و بحرانی که باید با آن دست و پنجه نرم کند

به نظر می رسد که مصدومیت جورجو کیه لینی بیشتر از حد انتظار بوده و احتمالاً او حدود یک ماه دور از میادین خواهد بود.

یووه و بحرانی که باید با آن دست و پنجه نرم کند

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته برای مدافع باتجربه باشگاه یوونتوس یعنی جورجو کیه‌لینی بسیار کابوس وار سپری شد و او به دلیل پارگی رباط صلیبی تمام مدت را به ریکاوری پرداخت.

 

در حالی که به نظر می رسید آندره آ پیرلو در فصل جدید روی مدافع ایتالیایی خود خیلی حساب باز کرده اما شب گذشته جورجو کیه لینی در دقایق نخستین بازی برابر دیناموکیف در لیگ قهرمانان از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد و جای خود را به مریه دمیرال داد.

 

 

1537543

 

 

در حالی که گفته می‌شد مصدومیت کیه لینی خیلی جدی نیست اما حالا منابع ایتالیایی گزارش می دهند که احتمالاً او بعد از وقفه بازی های ملی در ماه نوامبر که حدود یک ماه دیگر خواهد بود، می تواند به ترکیب بیانکونری باز گردد.

 

یوونتوس و آندره پیرلو اما حالا با یک بحران بزرگ روبرو هستند. در واقع بعد از ماتیاس دی لیخت، کیه‌لینی نیز دچار مصدومیت شده و حالا پیرلو در مقطع کنونی تنها لئوناردو بونوچی و مریه دمیرال را به عنوان مدافعان وسط تخصصی در اختیار دارد؛ موضوعی که با توجه به دیدار هفته آینده این تیم مقابل بارسلونا و البته رقابت‌های مهم سری آ می‌تواند برای یووه نگران‌کننده باشد.

دیدگاه‌ها