کد خبر : 1714919 | 30 مهر 1399 ساعت 19:12 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

سون هیونگ مین:

وقتی بچه بودم مورینیو قهرمان می شد!

سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام از کار کردن زیر نظر ژوزه مورینیو بسیار خوشحال است.

وقتی بچه بودم مورینیو قهرمان می شد!

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین در این فصل و زیر نظر مورینیو شروع فوق العاده ای در لیگ برتر داشته و با زدن هفت گل، یکی از بخت های مسلم کسب عنوان آقای گلی محسوب می شود. حالا سون هیونگ مین در مصاحبه ای کار کردن زیر نظر سرمربی پرتغالی را شیرین و مفرح توصیف کرد.

 

سون هیونگ مین گفت: "بعضی از افراد به اشتباه مورینیو را درک کرده و می فهمند. شاید آنها نظر متفاوتی نسبت به آنچه او واقعا است داشته باشند، اما ما هر روز مورینیو را می بینیم و فضای خوبی در زمین تمرین تاتنهام حکمفرما است.

 

1537552

 

ما هر روز در هنگام تمرین لحظات مفرحی داشته و می خندیم و شما این موضوع را می توانید در مستند منتشر شده توسط کمپانی آمازون نیز ببینید. مورینیو ذهنیت برنده ای دارد و همه ما اعتقاد داریم که او می تواند تاتنهام را به موفقیت رسانده و عملکرد ما را به سمت سطح بالاتری سوق دهد.

 

رفتار مورینیو با ما همیشه فوق العاده بوده و من در خاطر دارم زمانیکه او راهی باشگاه تاتنهام شده و هدایت اسپرز را بر عهده گرفت من چه حسی داشتم. حالا کسی سرمربی تاتنهام شده که یکی از موفق ترین سرمربیان در فوتبال است و این باورنکردنی است. اولین باری که با او ملاقات کردم، این موضوع را باور نداشتم. زیرا وقتی من بچه بودم مورینیو موفق به کسب قهرمانی می شد و حالا او سرمربی من است.

دیدگاه‌ها