کد خبر : 1714920 | 30 مهر 1399 ساعت 19:44 | 19.8K بازدید | 2 دیدگاه

تقابل رونالدو با مسی؛ فعلا در هاله ای از ابهام!

به نظر می رسد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس مشکلی برای دیدار با بارسلونا نخواهد داشت.

تقابل رونالدو با مسی؛ فعلا در هاله ای از ابهام!


به گزارش "ورزش سه"، یک هفته قبل و در جریان برگزاری رقابت های ملی بود که فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد کریستیانو رونالدو، ستاره 35 ساله به ویروس کرونا مبتلا شده و به همین علت در قرنطینه و به دور از دیگر بازیکنان حضور دارد. در این مدت ستاره پرتغالی علائم خاصی از خود نشان نداد و به نظر می رسد حال او رو به بهبود است.

 

1535793

 

البته کریستیانو رونالدو دیشب اولین بازی یوونتوس در لیگ قهرمانان مقابل دیناموکیف را همین دلیل از دست داد، اما ممکن است او شرایط بازی کردن در مسابقه حساس هفته بعد یوونتوس مقابل بارسلونا را داشته باشد. بیانکونری هفته آتی در تورین میزبان لیونل مسی و دیگر همبازیانش خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست رونالدو قادر به بازی کردن خواهد بود یا خیر.

 

طبق قوانین یوفا، یک بازیکن حداقل هفت روز قبل از حضور در میدان باید تست منفی داشته باشد و این بدان معناست که امروز آخرین فرصت برای ارسال جواب منفی آزمایش رونالدو برای یوفا خواهد بود. اما طبق قوانین ایتالیا، تنها 10 روز برای حضور در قرنطینه کفایت می کند و به همین دلیل اگر تست رونالدو در روز جمعه منفی باشد، او قادر به حضور در ترکیب یوونتوس مقابل بارسلونا خواهد بود. در این شرایط حضور ستاره پرتغالی در میدان در مسابقه هفته بعد در هاله ای از ابهام قرار گرفته و هواداران فوتبال هنوز در مورد تقابل رونالدو و لیونل مسی در هفته آتی لیگ قهرمانان اطمینان ندارند.

دیدگاه‌ها