کد خبر : 1714930 | 30 مهر 1399 ساعت 20:59 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت انتقام از زیدان از دست رفت؟

اشرف حکیمی، ستاره مراکشی اینتر احتمالا نمی تواند در دیدار مقابل رئال مادرید حضور پیدا کند.

فرصت انتقام از زیدان از دست رفت؟

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده اشرف حکیمی در دوران دو ساله حضور در ترکیب دورتموند، هواداران رئال مادرید را به درخشش این مدافع مراکشی در سمت راست خط دفاعی این تیم امیدوار کرده بود. اما در همان فصل نقل و انتقالات تابستانی بود که اینتر اعلام کرد با قراردادی 40 میلیون یورویی اشرف حکیمی را به خدمت گرفته است.

 

1507719

 

در آن مقطع عنوان شد زینالدین زیدان علاقمند به استفاده از دنی کارواخال، مدافع اسپانیایی در ترکیب اصلی است و اشرف حکیمی با علم به این موضوع و علاقه به قرار گرفتن در ترکیب اصلی تصمیم به انتقال به اینتر گرفته است. البته این تصمیم زیدان مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت و منتقدان مدعی شدند زیزو یک ستاره بزرگ را از دست داده است.

 

اما همگروه شدن رئال مادرید و اینتر بهترین فرصت برای اشرف حکیمی بود تا توانایی هایش را به باشگاه سابقش ثابت کند. اما امروز باشگاه اینتر اعلام کرد اشرف حکیمی به ویروس کرونا مبتلا شده و بدین ترتیب او احتمالا فرصت حضور در بازی دو هفته دیگر برابر رئال مادرید در برنابئو را از دست خواهد  داد. بر اساس قوانین، تست کرونای بعدی اشرف حکیمی طی شش الی هفت روز آتی باید منفی باشد و تنها در این صورت است که این مدافع مراکشی فرصت حضور در ترکیب تیمش را خواهد داشت.

دیدگاه‌ها