کد خبر : 1714955 | 30 مهر 1399 ساعت 23:51 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت کاپیتان یوونتوس جدی نیست

جورجو کیه لینی، کاپیتان ایتالیایی و باتجربه یوونتوس به زودی به ترکیب این تیم باز خواهد گشت.

مصدومیت کاپیتان یوونتوس جدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، لیگ قهرمانان این فصل برای یوونتوس خوب آغاز شده و این تیم موفق شد دیشب با درخشش و دبل آلوارو موراتا با دو گل دیناموکیف را مغلوب کرده و به سه امتیار شیرین در اولین بازی مرحله گروهی دست پیدا کند. اما جورجو کیه لینی، کاپیتان یوونتوس درهمان دقایق ابتدایی این دیدار مصدوم شده و جای خود را به مریح دمیرال، مدافع ترکیه ای و جوان بیانکونری داد.

 

1537543

 

اگرچه در ابتدا به نظر می رسید این بازیکن دچار مصدومیت عضلانی از ناحیه همسترینگ شده و حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود، اما باشگاه یوونتوس با انتشار بیانیه ای این اخبار را تکذیب کرد و بدین ترتیب نگرانی ها در مورد جورجو کیه لینی کاهش یافت.

 

احتمالا مدافع باتجربه یوونتوس بین یک هفته تا 10 روز قادر به همراهی تیمش نیست و مصدومیت او خیلی نگران کننده نبوده است. جورجو کیه لینی اوایل فصل قبل و در سپتامبر گذشته دچار مصدومیتی شدید شده و تقریبا فصل گذشته را از دست داد. به جز او، ماتیس دی لیخت، مدافع جوان یوونتوس نیز دوران نقاهت را پشت سر گذاشته و در حال بازگشت به میادین است. این بدان معناست که آندره پیرلو به زودی تمام چهار مدافع میانی خود یعنی جورجو کیه لینی، لئوناردو بونوچی، مریح دمیرال و ماتیس دی لیخت را در اختیار خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها