کد خبر : 1714965 | 01 آبان 1399 ساعت 00:28 | 84.2K بازدید | 11 دیدگاه

با جذب بازیکنان و بازگشت کاپیتان‌ها؛

تراکتور حالا همه ستاره‌ها را دارد(عکس)

نفرات مدنظر کادرفنی تراکتور جذب شدند و بازیکنان تاثیرگذار این تیم برگشتند تا آنها آماده شروع فصل باشند.

تراکتور حالا همه ستاره‌ها را دارد(عکس)

به گزارش “ورزش سه” با جذب هادی محمدی و محمد قادری، وعده‌های محمد علیپور مدیرعامل تراکتور محقق شده و این باشگاه توانست ۶ بازیکن از ۷ بازیکن مورد نظر سرمربی این تیم را جذب کند. حالا با توجه به رقم خوردن دیگر شرایط به نفع این تیم، همه چیز برای شروع فصلی خوب برای این تیم مهیا شده و با پوشش برخی از نقاط ضعف، تقریبا تمام خواسته‌های منصوریان برای ساخت تیمی قدرتمند به اجرا رسیده است.

 

* بازگشت کاپیتان‌ها، تیم را سرحال کرد

 

اصلی‌ترین معضل تراکتور در هفته‌های اخیر غیبت سه ستاره این تیم در تمرینات بود. احسان حاج‌صفی همراه با تیم ملی به اردو رفت و مسعود شجاعی و اشکان دژاگه هم خارج از کشور بودند. این سه بازیکن، روز گذشته در تمرینات حضور پیدا کردند و کارشان را زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند تا یکی از دغدغه‌های اصلی منصوریان برطرف شود.

 

* تعویق لیگ، از همه بیشتر به نفع تراکتور

 

(دوستانه به شما بگویم، از این اتفاق خوشحالم)؛ این صحبت واکنش علیپور به تعویق لیگ برتر بود؛ بدون شک این اتفاق به نفع تیم‌هایی مثل تراکتور و صنعت نفت آبادان شد. این دو باشگاه، خیلی دیر تمرینات خود را شروع کردند و تعویق مسابقات لیگ برتر می‌تواند موجب شود تا تیم‌هایی مثل تراکتور از فشار فصل بدنسازی خارج شده و با صلابت به دنبال برد از همان ابتدا باشند.

 

1537612

 

* ۶ بازیکن از هفت بازیکن منصوریان جذب شدند

 

با انتقال هادی محمدی و محمد قادری به تراکتور تقریبا این تیم سر و شکل به خودش گرفت. جز این دو بازیکن، وفا هخامنش، سعید واسعی، حبیب فرعباسی و امین اسدی هم جزو لیست سرمربی تیم بودند که جذب سرخ‌ها شدند و حالا با بازگشت حمزاوی و اضافه شدن بازیکنانی مثل خرم‌الحسینی، مسلمی‌پور و‌ قنبری دست منصوریان برای کسب موفقیت در سه جام باز است.

 

* امکانات مناسب برای کسب موفقیت لازم

 

تا چند سال قبل وقتی که فصل سرما می‌رسید، یکی از معضلات تراکتور داشتن زمین تمرین مناسب بود، اما حالا مالک باشگاه امکاناتی را فراهم کرده که مورد رضایت مدیرعامل و سرمربی است. ساخت خوابگاه مدرن، داشتن دو زمین تمرین و همچنین اختصاص ورزشگاه اختصاصی به تراکتور همه امکانات را برای رقم زدن فصلی موفق کنار هم جمع کرده و حالا باید دید بازیکنان این تیم با هدایت علیرضا منصوریان چه خواهند کرد.

 

 

دیدگاه‌ها