کد خبر : 1714967 | 01 آبان 1399 ساعت 00:28 | 14.9K بازدید | 1 دیدگاه

اینتر 2 - 2 گلادباخ؛ فرار از شکست در دقیقه 90

اینتر در خانه خود در مقابل گلادباخ با تساوی 2-2 متوقف شد.

اینتر 2 - 2 گلادباخ؛ فرار از شکست در دقیقه 90

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که در هر دو فصل اخیر در همان مرحله گروهی از لیگ قهرمانان حذف شده، امشب نیز شروع چندان خوبی در این رقابت ها نداشت و با گل دقیقه 90 روملو لوکاکو از شکست فرار کرد.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیق پنج و با حرکت ایوان پریشیچ از سمت چپ می توانست به گل برسد، اما توپ از روملو لوکاکو گذشت و ضربه متئو دارمیان نیز راهی به دروازه نیافت.

 

در دقیقه 20 بود که اینتر روی پاس به بیرون متئو دارمیان فرصت خوبی برای باز کردن دروازه گلادباخ داشت، اما ضربه کریستن اریکسن به مدافعان حریف برخورد کرد.

 

در اواخر نیمه اول الکسیس سانچس با پاسی تماشایی فرصت خوبی را برای گلزنی روملو لوکاکو فراهم کرد، اما ضربه این مهاجم بلژیکی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و در نیمه ای که اینتر تنها یک شوت در چارچوب داشت و این اتفاق حتی یک بار هم برای گلادباخ رخ نداد، دو تیم با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

 

1537610

 

اینتر نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 48 به گل اول دست یافت. روی ارسال دنیله دی آمبریزیو از سمت راست، ضربه دارمیان به مدافعان گلادباخ خورد و در ادامه لوکاکو در دهانه دروازه موفق به گلزنی شد.

 

در دقیقه 54 و روی حرکت دارمیان باز هم لوکاکو صاحب فرصت خوبی درون محوطه جریمه گلادباخ شد، اما ضربه او به مدافعان حریف برخورد کرد. اما در دقیقه 63 داور بعد از بازبینی صحنه خطای آرتورو ویدال را در محوطه تشخیص داد و بنسباینی موفق شد از روی نقطه پنالتی گل تساوی گلادباخ را وارد دروازه سمیر هندانوویچ کند.

 

در دقیقه 74 ایوان پریشیچ در مقابل دروازه گلادباخ فرصت مناسبی برای زدن گل برتری داشت، اما توپ بعد از برخورد به پاس او به بیرون رفت. در دقیقه 82 و با ارسال دارمیان بود که اینتر تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما ضربه والی لائوتارو مارتینز به دیرک دروازه گلادباخ برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 85 گلادباخ به گل دوم دست یافت. با پاس زمینی پله آ از زمین خودی، هافمن از سمت راست در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه دقیق دروازه اینتر را باز کرد.

 

1537633

 

اما در دقیقه 90 اینتر به گل تساوی دست یافت. روی ارسال کرنر از سمت راست، الساندرو باستونی روی توپ اثر گذاشت و لوکاکو در دهانه دروازه موفق به گلزنی شد. در ادامه فشار اینتر برای گلزنی اثربخش نبود و در نهایت بازی با تساوی 2-2 تمام شد.

 

دیدگاه‌ها