کد خبر : 1714976 | 01 آبان 1399 ساعت 01:14 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: سزاوار برتری مقابل آژاکس بودیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از عملکرد فابینیو در خط دفاعی تیمش رضایت دارد.

کلوپ: سزاوار برتری مقابل آژاکس بودیم

به گزارش "ورزش سه"، امشب لیورپول که به تازگی ویرژیل فن دایک را به علت مصدومیتی طولانی مدت از دست داده، با یک گل موفق به غلبه بر آژاکس در خانه حریف شد. یورگن کلوپ در پایان این مسابقه از حضور فابینیو به جای فن دایک ابراز رضایت کرده و مدعی شد او بهتر از این هم می تواند عمل کند.

 

1537367

 

یورگن کلوپ گفت: "این ساده ترین مسابقه برای هر دو تیم نبود، هم ما و هم حریف می توانستسم بهتر بازی کنیم، اما این کادر پزشکی بود که تکلیف ترکیب ما را معلوم می کرد و لیورپول نیز باید در این مسابقه پیروز می شد. به نظر من سزاوار پیروزی بودیم بودیم، البته آژاکس نیز موقعیت هایی روی دروازه ما ایحاد کرد، اما ما در این استادیوم و بازی دشوار بر بازی مسلط بودیم.

 

تعویض کورتیس تاکتیکی بود. گروه پزشکان به ما گفتند که جوردن هندرسون نمی توان تمام طول 90 دقیقه در میدان حضور یابد و فقط 45 دقیقه برای او امکان پذیر بود. ما یک هافبک باتجربه می خواستیم که برای اجرای ایک سبک فوتبال به ما کمک می کند. خوشحالم که امشب توانستم پنج تغییر در ترکیب ایجاد کنیم.

 

شنبه در مقابل شفلید چالس متفاوتی پیش رو ما خواهد بود و حریف هفته بعد ما در لیگ برتر امشب استراحت کرده است. فابینیو امشب در قلب خط دفاعی لیورپول عملکرد خوبی داشت، اما او حتی می تواند بهتر از این هم عمل کند. فابینیو تا به حال در کنار جوئل ماتیپ در خط دفاعی قرار نگرفته بود و آنها باید به بازی در این شرایط و کمک به خط میانی در ادامه راه کمک کنند. هنوز هم فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد، اما عملکرد او قابل قبول بود."

دیدگاه‌ها