کد خبر : 1714982 | 01 آبان 1399 ساعت 01:56 | 59.3K بازدید | 4 دیدگاه

فلیک: دلیلی ندارد لواندوفسکی ناراحت شده باشد

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ برتری در اولین مسابقه مقابل اتلتیکومادرید را مهم توصیف کرد.

فلیک: دلیلی ندارد لواندوفسکی ناراحت شده باشد

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان امشب نیز شروعی فوق العاده داشت و موفق شد در خانه خود با نتیجه 0-4 اتلتیکومادرید را مغلوب کند. هانسی فلیک در پایان بازی در مورد تعویض رابرت لواندوفسکی صحبت کرده و به تمجید از کینگزلی کومان نیز پرداخت.

 

1537627

 

برتری برابر اتلتیکومادرید: "ما از فضاها به خوبی استفاده بوده و بسیار موثر در مقابل دروازه حریف عمل کردیم. زدن چهار گل به اتلتیکو فوق العاده بود و پیروزی در بازی اول مهم است. ما در دفاع از نظر فیزیکی موفق ظاهر شدیم که در بازی های اخیر شرایط همیشه اینطور نبود."

 

درخشش کینگزلی کومان: "او یک بازیکن اعتماد به نفس است که در همانطور که امروز دیدید در نبردهای یک برابر یک به خوبی عمل می کند. کومان موفق شد اولین گل را به ثمر رسانده و گل دوم را نیز با یک حرکت انفرادی تماشایی وارد دروازه اتلتیکومادرید کرد. کومان امروز واقعا کیفیت خود را در زمین نشان داد و نمایش فوق العاده ای داشت. من تصور نمی کردم آمار گلزنی کومان اینقدر زیاد بوده و او تبدیل به بازیکنی گلزن شود، اما او به خصوص در لیگ قهرمانان از این حیث بسیار خوب بوده است."

 

تعویض لواندوفسکی: "رابرت می داند که بایرن مونیخ در این فصل بازی های زیادی دارد و این به سود خودش است که همیشه 90 دقیقه در ترکیب حضور نداشته باشد. من فکر می کنم دلیلی ندارد چهره لواندوفسکی از این تعویض ناراحت به نظر برسد."

دیدگاه‌ها