کد خبر : 1714989 | 01 آبان 1399 ساعت 09:49 | 22K بازدید | 3 دیدگاه

قلعه نویی و گل گهر دور از کانون جنگ (عکس)

در روزهای پرحاشیه و شلوغ فوتبال ، در فاصله حدود 15 کیلومتری از هیاهوی تهران قلعه نویی و شاگردانش در گل گهر خودشان را برای لیگ بیستم آماده می کنند.

قلعه نویی و گل گهر دور از کانون جنگ (عکس)

به گزارش"ورزش سه" گل گهر باید از لیگ نوزدهم به اندازه کافی تجربه کسب کرده باشد. آن ها یک فصل پرفشار و سخت را سپری کردند چرا که از ابتدای بازی ها تا هفته های پایانی هرکاری می کردند نمی توانستند از قعر جدول بالا بیایند. 


تیم که با تصوراتی که از لیگ یک داشت وارد لیگ برتر شده بود خیلی زود با سختی های رقابت در این سطح روبرو شد. خریدهای نیم فصل و تغییرات نیمکت هرچند دیر اما در یک مقطع کوتاه جواب دادند  و تیم با تراکتور مساوی کرد و استقلال و صنعت نفت را برد اما این یک روند شکننده بود و دوباره افتاد. آنها در هفت هفته آخر دوباره برگشتند و ناگهان انگار بازی شان شکوفا شد و با نتایج خوبی که گرفتند فصل را در رتبه دهم به پایان رساندند.

 

1537650

 


گل گهر باید از اینهمه اتفاق درس گرفته باشد چرا که لیگ بیستم حتی می تواند برای این تیم سخت تر و بیرحم تر هم باشد. با این وجود اما آنچه بعد از پایان لیگ نوزدهم و شروع پیش فصل بیستم در این تیم رخ داده نشانه های مثبتی را نشان می دهد.


انتخاب قلعه نویی آن هم در حالیکه امیر پس از چند فصل پرفشار و دور از جام در تیم های بزرگ  نیاز به شرایط تازه تری را داشت می تواند اولین گام مهم این تیم باشد. سرمربی این فصل گل گهر ، در سال های گذشته در سپاهان ، تراکتور و استقلال در فضایی متفاوت کار کرده بود. فشار زیاد هواداران ، حواشی باشگاه های بزرگ و استرس قهرمانی حالا دیگر در گل گهر برای قلعه نویی وجود ندارد.

 

 

1537651

 


او به تهران شهر خودش برگشته و تیمی کم حاشیه و با امکانات مالی خیلی خوب را در اختیار دارد. کسی از او انتظار گرفتن یک یا چند جام را ندارد و این بهترین فرصت برای امیر قلعه نویی است که بعد از چند سال بتواند یک تیم را از نو و براساس تجربیات حدود بیست سال مربیگری اش در فوتبال ایران بسازد. او در گل گهر تمام توجه و تمرکزش روی مسایل فنی است و در تمام این روزهای شلوغ  دور از کانون جنگ و جدل ها خیلی آرام و بی سرو صدا در کمپ الیاف شهریار دارد تیمش را برای لیگ بیستم می سازد.


قلعه نویی خیلی زود تکلیف بازیکنانی را که می خواهد و نمی خواهد را مشخص کرده و تمرینات تیم را کلید زد. به غیر از علیرضا حقیقی هیچ ستاره ای را نگرفت اما بازیکنانی را حفظ و یا جذب کرد که شاید بتوانند زیر نظرش تبدیل به ستاره های آِینده لیگ برتر شوند.

 

 

1537649

دیدگاه‌ها