کد خبر : 1715001 | 01 آبان 1399 ساعت 11:00 | 39.2K بازدید | 3 دیدگاه

عصبانیت و سکوت در جریان دیدار پرز از رختکن رئال

مارکا می‌گوید بعد از شکست دیشب رئال مادرید، رئیس باشگاه دیداری سه دقیقه‌ای از رختکن داشته و جوی سنگین و ناراحت بر این دیدار حاکم بوده است.

عصبانیت و سکوت در جریان دیدار پرز از رختکن رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان در خانه به مصاف شاختار دونتسک اوکراین رفت و در نهایت با نتیجه 3-2 شکست خورد تا لیگ قهرمانان را با یک شکست آغاز کند.

 

روزنامه مارکا می‌گوید در پایان بازی فلورنتینو پرز رئیس باشگاه به رختکن رفته اما فضایی سنگین و غمزده بر این دیدار حاکم بوده. بر اساس این گزارش در این دیدار سه دقیقه ای کسی از شدت ناراحتی صحبت نمی کرده و عملاً هیچکس حتی پرز در این مدت بیشتر از سه کلمه بر زبان نیاورده اند!

 

1537673

 

مارکا می‌گوید این شرایط البته بعد از شکستی مثل شکست دیشب که در بعضی دقایق به نظر می‌رسید ممکن است به شکستی تحقیرآمیز تبدیل شود طبیعی بوده است. بازی‌ای که در نیمه اول با شکست 3-0 رئال در ورزشگاه خانگی اش به پایان رسید و هواداران این تیم را مات و متحیر کرده بود.

 

مارکا می‌گوید دیدار پرز از رختکن رئال به مراتب کوتاه‌تر از دیگر دیدارهای مشابه او بود. از شانس رئال عدم حضور تماشاچی در استادیوم باعث شد تنش ناشی از شکست، کمتر از شرایط عادی متراکم شود. این دومین شکست پیاپی رئال بود و اگر سکوها پر از تماشاچی بود وضعیت به مراتب پیچیده تر می شد. حضور در دی استفانوی خالی از تماشاچی به کاهش تنشها کمک کرد.

 

1537674

 

زیدان بعد از بازی مسئولیت شکست را پذیرفت اما حالا دو بازی مهمی بعدی یکی دیدار بزرگ مقابل بارسا در ال کلاسیکو و سپس بازی مقابل مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان می‌تواند آینده زیدان در رئال را رقم بزند.

 

 

دیدگاه‌ها