کد خبر : 1715002 | 01 آبان 1399 ساعت 11:40 | 81.4K بازدید | 3 دیدگاه

تنش غیرمنتظره در اتحاد

درگیری مربی طارمی با پپ گواردیولا (عکس)

دیدار دیشب دو تیم منچسترسیتی و پورتو شاهد درگیری لفظی شدید سرمربیان دو تیم پپ گواردیولا و سرژیو کنسیسائو در کنار زمین بود.

درگیری مربی طارمی با پپ گواردیولا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیشب در اولین دیدار فصل جدید لیگ قهرمانان دیشب در خانه خود ورزشگاه اتحاد به مصاف پورتو رفت و با اینکه ابتدا با یک گل از حریف پرتغالی عقب افتاده بود در نهایت با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید.

 

 

1537682

 

یکی از اتفاقات جنجالی این بازی که در دقایق پایانی اتفاق افتاد درگیری لفظی شدیدی بود که بین مربیان دو تیم پپ گواردیولا و سرژیو کنسیسائو در کنار زمین اتفاق افتاد.

 

1537680

 

کمک داور مسابقه که متوجه شدت درگیری لفظی بین دو مربی شده بود مداخله کرده و تلاش کرد آنها را آرام کند. داور چهارم هم در صحنه مداخله کرده و به دو مربی هشدار می‌داد که باید هر چه سریع‌تر به نیمکت هایشان برگردند و به جدل پایان بدهند.

 

1537679

 

 

وقتی سوت پایان بازی به صدا درآمد هم کنسیسائو به زمین چمن رفت و به تندی از داور بازی انتقاد کرد. خشم سرمربی پورتو در کنفرانس خبری هم ادامه داشت و او انتقادهای تندی از داوری مسابقه و VAR به عمل آورد. کنسیسائو به طعنه گفت: " با توجه به چیزی که امروز دیدم از همه داوران و VARها در پرتغال صادقانه عذرخواهی می کنم که به آنها اعتراض کرده بودم".

 

 

عمده شکایت کنسیسائو به خطایی برمی گشت که روی په په بازیکن تیمش انجام شده بود و سرمربی پورتو معتقد بود داور باید در این صحنه به سود تیمش اعلام پنالتی می کرده. کنسیسائو در صحبتهای خود گفت هر کجای دنیا باشد چنین صحنه ای را پنالتی می گیرند و داوری در این بازی به او و تیمش ضربه سختی زده است.

 

 

 

1537214

 

 

پپ گواردیولا هم کونسیسائو را بی نصیب نگذاشت و با وجود برتری تیمش ترجیح داد در نشست خبری کنایه ای به پورتو بزند.

پپ در انتقاد از سبک بازی پورتو گفت:« آنها سعی کردند همان تاکتیک لسترسیتی را برابر ما کپی پیست کنند.(همان دیداری که لستر در اتحاد 2-5 برنده شد.)

در کل از بازی راضی بودم. می دانستیم دیدار سختی خواهد بود. پورتو همراه با بنفیکا، بهترین تیم های پرتغال هستند. آن ها خیلی دفاعی بازی کردند. در واقع انتظار نداشتم پورتو تا این حد بازی دفاعی به نمایش بگذارد. تقریبا با پنج بازیکن در خط دفاعی، دفاع می کردند.»

 

دیدگاه‌ها