کد خبر : 1715010 | 01 آبان 1399 ساعت 12:20 | 101K بازدید | 2 دیدگاه

حرکت عجیب مربی سابق استقلال در آلمان (عکس)

حرکت عجیب و جنجالی میشائیل هنکه، مربی سابق استقلال و سرمربی فعلی باشگاه اینگول‌اشتات در آلمان در جریان یک بازی در لیگ دسته سه این کشور خبرساز شده است.

حرکت عجیب مربی سابق استقلال در آلمان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم کایزرزلاترن و اینگول‌اشتات در لیگ دسته سه آلمان که با تساوی 1-1 به پایان رسید بعد از منتشر شدن تصاویری تلویزیونی از حرکتی که میشائیل هنکه مربی اینگول‌اشتات در مقابل سرمربی حریف انجام داده بسیار خبرساز شده است. جالب اینجا است که هنکه در گذشته مربی استقلال هم بوده و به عنوان دستیار پرویز مظلومی در این تیم فعالیت داشته است.

 

1537689

 

در تصاویر جنجالی منتشرشده مشخص است که وقتی بازیکنان و مربیان دو تیم در حال دست دادن با داوران مسابقه هستند، هنکه که ظاهراً می‌خواهد با جف سایبن سرمربی کایزرزلاترن صحبت کند وقتی می بیند سایبن واکنشی نشان نمی‌دهد زانوی خود را بالا آورده و از پشت سر به شکلی عجیب با زانو به پشت او ضربه می‌زند!

 

1537687

 

سایبن که از این حرکت به شدت جا خورده و سپس بیش از حد عصبانی می‌شود می‌خواهد واکنش تند فیزیکی به هنکه نشان بدهد که فابین بونتیچ دروازه‌بان اینگول‌اشتات که در کنار او است مانع می‌شود. سایبن همچنان به فریاد کشیدن بر سر هنکه ادامه داده و از راه دور و با حرکاتی که با دست‌هایش نشان می‌دهد بخشی از عصبانیت خود را به سمت او تخلیه می‌کند.

 

1537690

 

چند دقیقه بعد سایبن که حالا آرام‌تر شده در مقابل خبرنگارانی می‌ایستد که همانطور که انتظار می‌رود از او درباره آن صحنه عجیب می‌پرسند. سرمربی کایزرزلاترن که بعد از گذشت چند دقیقه آرام‌تر شده بود در پاسخ به خبرنگاران گفت: " خودتان دیدید. تصاویر کاملاً گویا است. حرفی ندارم بزنم. فقط هنکه شانس آورد که بونتیچ من را نگه داشت...".

 

1537691

 

 

 

 

دیدگاه‌ها