کد خبر : 1715011 | 01 آبان 1399 ساعت 12:27 | 48K بازدید | 4 دیدگاه

بلژیک صدرنشین، آلمان همچنان دو رقمی؛

صعود ایران در رنکینگ جهانی فیفا (عکس)

رنکینگ فیفا در حالی منتشر شد که تیم ملی ایران یک رده صعود را تجربه کرده است.

صعود ایران در رنکینگ جهانی فیفا (عکس)

به گزارش ورزش سه، در رنکینگ جدید فیفا تغییر در بین پنج تیم ابتدایی وجود ندارد و بلژیک، فرانسه، برزیل، انگلستان و پرتغال همچنان بهترین تیم های فوتبال جهان محسوب می‌شوند. اسپانیا با یک رده صعود جای اروگوئه را گرفته و آرژانتین و کرواسی هم دیگر تیم های تک رقمی محسوب می‌شوند. تیم کارلوس کی‌روش یعنی کلمبیا هم در رتبه دهم قرار دارد.

 

بهترین صعود به تیم ملی دانمارک مربوط است که از شانزدهم به سیزدهم آمده و جایگاه بهتری نسبت به آلمان و هلند دارد. شاگردان یواخیم لو همچنان چهاردهم هستند و غیبتشان در بین ۱۰ تیم اول خودنمایی می‌کند.

 

ایران که ازبکستان را شکست داد، یک رتبه صعود کرده و بیست و نهم جهان است. ژاپن نیز با یک رتبه صعود بیست و هفتم شده و جایگاه اولی در آسیا را حفظ کرده است. پایین تر از ایران تیم های مشهوری چون ترکیه، الجزایر، نیجریه، روسیه، ایرلند، مراکش و... حضور دارند.

 

 

1537692

1537693

 

 

در آسیا پس از ایران و ژاپن، کره جنوبی، استرالیا، قطر و عربستان حضور دارند که همگی به جز کره، در رنکینگ جهانی افت کرده‌اند.

 

عراق، امارات، چین، سوریه و عمان تیم های رتبه ششم تا دهم این رقابت ها هستند و نکته عجیب این که همچنان ازبک ها دور از ده تیم اول قاره کهن، برای ورود به این قسمت تلاش می‌کنند.

 

1537694

دیدگاه‌ها