کد خبر : 1715012 | 01 آبان 1399 ساعت 12:30 | 36.1K بازدید | 3 دیدگاه

استقلال و 3.5.2؛ قطعی نیست

استقلال در مصاف با نفت مسجد سلیمان با سیستم 3.5.2 به میدان رفت و در شرایطی موفق شد این بازی را به نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان ببرد که خیلی از بازیکنانش را در اختیار نداشت.

استقلال و 3.5.2؛ قطعی نیست 

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته و ملیچ هنوز به تمرینات تیم ملحق نشده اند. هم چنین علی کریمی و 5 بازیکن هم کرونایی هستند و حضور عارف غلامی و مهدی قایدی هم به تازگی اتفاق افتاده است و چه بسا استقلال در بازی بعدی دوستانه اش هم این نفرات را در اختیار نداشته باشد. مسابقه ای که سوم آبان برگزار می شود. 

 

بازی استقلال با سیسستم 3.5.2 آیا قطعی است؟ محمود فکری در نساجی با شیوه های مختلفی بازی کرد که یکی از این شیوه ها 3.5.2 بود. به نظر می رسد سرمربی استقلال منتظر بازخورد شیوه های بازی های دوستانه در تمرینات و بازی های دوستانه است تا در نهایت به این نتیجه برسد که کدام شیوه بازی برای تیم آبی بهترین است.استقلال در زمان استراماچونی این شیوه را به خوبی به نمایش گذاشت و حتی مدعی قهرمانی شد. هیچ بعید نیست در برخی از بازی ها سرمربی تیم استقلال مجوز به تغییر شیوه بازی شود، چرا که این سبک از بازی در برابر تیم هایی که سراسر تهاجمی هستند در خط دفاع به خصوص در کناره ها آسیب پذیر است. در چنین شرایطی می شود پیش بینی کرد که محمود فکری بیش از یک پلن برای سبک بازی استقلال تعریف خواهد کرد. همان طور که اشاره شد در نساجی این چنین بود. 

 

بازی دوم دوستانه استقلال در برابر هوادار و سوم آبان برگزار می شود. باید منتظر ماند و دید که محمود فکری در این دیدار آبی ها را با کدام شیوه به میدان می فرستد؟

دیدگاه‌ها