کد خبر : 1715018 | 01 آبان 1399 ساعت 13:12 | 47.9K بازدید | 2 دیدگاه

رونمایی از کارت هواداری سرخ‌ها 

شناسایی همراهان، حامیان و دو آتیشه‌های پرسپولیس

بانک گردشگری در مراسمی از کارت هواداری باشگاه پرسپولیس رونمایی کرد.

شناسایی همراهان، حامیان و دو آتیشه‌های پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، بانک گردشگری  که حامی اصلی تیم پرسپولیس است از این کارت هواداری در شرایطی رونمایی کرد که به گفته مدیران یکی از بهترین انواع ارتباط تیم و هواداران، باشگاه هواداری و ارائه خدماتی همچون کارت هواداری است.


 امکانات این کارت‌ها در زمینه خدمات بانکی و کارگزاری، گردشگری، حمل-ونقل، اقامت، هتل، مراکز خرید و تفریحی ، بیمه، تعمیرات خودرو و .... هستند. 


همچنین خدمات درنظر گرفته شده برای کارت‌های هواداری و باشگاه هواداران محدود به خدمات حال حاضر نیست و به صورت مداوم امکانات مختلفی به لیست امکانات قابل ارائه اضافه می‌شود و حتی امکان اعطای سهام بانک نیز به این گروه در آینده‌ای نزدیک فراهم می شود. جالب اینکه هواداران  از امکانات و شرایط ویژه‌ی باشگاه مشتریان و کارت هواداری پرسپولیس در سه سطح هوادار "همراه"، "حامی" و "دوآتیشه" بهره‌مند خواهند شد. این کارت از شنبه مورخ 3 آبان 99 امکان ثبت نام خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت آن به شعب بانک گردشگری مراجعه کنند.

 

 

1537706

 


در مراسم رونمایی از کارت هواداری پرسپولیس، مدیران باشگاه و مدیران بانک گردشگری حضور داشتند و بسیاری از فوتبال دوستان و هواداران پرسپولیس پخش زنده این برنامه را از طریق لایو اینستاگرام باشگاه و دیگر پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی مشاهده کردند.

 


اخبار تکمیلی مربوط به رونمایی کارت هواداری پرسپولیس در صفحه اینستاگرام بانک گردشگری قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها