کد خبر : 1715019 | 01 آبان 1399 ساعت 13:15 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

شیجیاژوانگ با باخت گزینه سقوط شد؛

قطبی در حسرت یک گل مقابل بنیتز ماند(عکس)

شاگردان افشین قطبی برابر دالیان پرو نتیجه را واگذار کردند تا به منطقه سقوط از سوپر لیگ چین نزدیک شوند.

قطبی در حسرت یک گل مقابل بنیتز ماند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه دور برگشت مرحله پلی‌آف سوپر لیگ چین که سرنوشت تیم‌های نهم تا شانزدهم جدول را مشخص خواهد کرد، تیم شیجیاژوانگ با هدایت افشین قطبی از ساعت ۱۱ ظهر امروز(به وقت ایران) میزبان تیم دالیان پرو بود.

 

شاگردان قطبی که در بازی رفت کار بزرگی انجام داده و موفق شدند بازی یک بر صفر باخته را با برتری ۲ بر یک خارج از خانه عوض کنند، امروز به دنبال کسب نتیجه‌ای برای صعود به مرحله دوم پلی‌آف بودند تا از جمع گزینه‌های سقوط خارج شوند.

 

دالیان پرو که هدایت آن را رافا بنیتز، سرمربی پیشین رئال مادرید و لیورپول برعهده دارد، در دقیقه ۲۱ روی ارسال سام لارسون از کرنر سمت راست زمین و ضربه سر لین لیانگمینگ به گل اول مقابل شیجیاژوانگ رسیدند تا امیدوار به جبران باخت دور رفت شوند.

 

 

1537708

 

 

شاگردان بنیتز که نیاز به یک گل دیگر برای صعود داشتند، به نمایش تاکتیکی و هجومی خود ادامه دادند و توانستند در دقیقه ۴۵ باز هم روی ارسال لارسون سوئدی از روی ضربه ایستگاهی جناح راست، غفلت مدافعان شیجیاژوانگ در دفع توپ و ضربه سر وانگ یائوپنگ گل دوم را به ثمر رسانند.

 

قطبی که بازنده به رختکن رفته بود، در نیمه دوم امیدوار به جبران نتیجه بود، اما نمایش دفاعی عالی و بازی بدون نقص شاگردان بنیتز اجازه نداد آنها کاری از پیش ببرند تا در نهایت شیجیاژوانگ با نتیجه ۲ بر صفر در این مسابقه خانگی شکست بخورد.

 

 

1537709

 

 

شیجیاژوانگ با این باخت باید مقابل تیم شنزن چین که مرتضی پورعلی‌گنجی را دارد، قرار بگیرد و شکست در آن مسابقه که به‌صورت رفت و برگشت خواهد بود، به منزله سقوط یکی از این دو تیم خواهد بود.

دیدگاه‌ها