کد خبر : 1715020 | 01 آبان 1399 ساعت 13:29 | 26.1K بازدید | 2 دیدگاه

دیتمار هامان

کلوپ پنج سال بعد یا در مانشافت است یا در ساحل!

دیتمار هامان ستاره آلمانی سابق لیورپول می‌گوید یورگن کلوپ در سال 2015 یا در ساحل مشغول وقت‌گذرانی است یا روی نیمکت تیم ملی آلمان نشسته است.

کلوپ پنج سال بعد یا در مانشافت است یا در ساحل!

به گزارش "ورزش سه"، دیتمار هامان ستاره آلمانی سابق لیورپول می‌گوید یورگن کلوپ بعد از پایان قرارداد فعلی اش با لیورپول در این تیم ماندگار نخواهد شد و او در آن زمان یا در ساحل مشغول تفریح و وقت گذرانی خواهد بود یا روی نیمکت تیم ملی آلمان مشغول هدایت مانشافت است.

 

یورگن کلوپ با لیورپول تا سال 2024 قرارداد دارد. کلوپ بیشتر به صورت تلویحی گفته بود در آن زمان احتمالاً به شروعی جدید نیاز خواهد داشت. هامان که هموطن کلوپ و ستاره سابق لیورپول است می‌گوید او هم انتظار دارد کلوپ بعد از پایان قراردادش از لیورپول جدا شود.

 

1537711

 

دیتمار هامان در گفتگو با نشریه آلمانی بیلد گفت: " اینکه کلوپ توانسته تا همینجا پنج سال در لیورپول مربی گری کند فوق العاده است. ولی وقتی کسی در کارش موفق باشد زمان مثل برق و باد می گذرد. از زمان پیروزی او مقابل تاتنهام در فینال چمپیونزلیگ 2019 و قهرمان کردن لیورپول در انگلیس بعد از سی سال او حالا در لیورپول به یک افسانه زنده تبدیل شده".

 

هامان در ادامه گفت: " من دوست داشتم کلوپ سال 2025 هم همچنان سرمربی لیورپول باشد ولی او در آن زمان یا در ساحل مشغول تفریح و وقت گذرانی است و یا به عنوان سرمربی مانشافت روی نیمکت تیم ملی آلمان نشسته".

 

 

دیدگاه‌ها