کد خبر : 1715021 | 01 آبان 1399 ساعت 13:42 | 28.1K بازدید | 4 دیدگاه

ابراز تاسف از وضعیت اوزیل؛ استعداد هدررفته

ستاره سابق آرسنال از وضعیت فعلی مسوت اوزیل به عنوان شرایطی ناراحت‌کننده یاد کرده و می‌گوید اوزیل استعدادی هدر رفته است.

ابراز تاسف از وضعیت اوزیل؛ استعداد هدررفته

به گزارش "ورزش سه"، آلن اسمیت ستاره سابق آرسنال از وضعیت فعلی مسوت اوزیل ستاره آلمانی این تیم ابراز تاسف کرده و می‌گوید اوزیل استعدادی است هدر رفته که می‌توانست در دنیای فوتبال به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند.

 

1537714

 

اوزیل ستاره آلمانی و ترک تبار آرسنال در 32سالگی حالا به مهره‌ای اضافی در این تیم تبدیل شده و این در حالی است که سال‌ها عده زیادی از هواداران او معتقد بودند اوزیل می‌تواند به یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا تبدیل شود. آخرین نمونه از شرایط فعلی اوزیل در آرسنال حذف دشن نام او از فهرست توپچی‌ها برای شرکت در لیگ اروپا و لیگ برتر بوده است.

 

آلن اسمیت که ستاره سابق خط حمله آرسنال است در گفتگو با اسکای در این باره گفت: " وضعیت ناراحت کننده ای است. اوزیل یک استعداد هدر رفته است و در یکی دو سال گذشته شرایط تاسف باری داشته. اوزیل چهار پنج سال قبل در آستانه رسیدن به سطوح خیلی بالا بود که در نهایت نتوانست موفق بشود".

 

1537713

 

ستاره سابق آرسنال در ادامه گفت: " یادم نمی‌آید در فوتبال سابقه داشته باشد بازیکنی که از تیمش اینقدر دستمزد می‌گیرد از تیمش کاملاً کنار گذاشته شود. ولی میکل آرتتا تصمیم خودش را گرفته و مسلماً چیزهایی می‌داند که ما نمی‌دانیم. او است که هر روز بازیکن را می بیند و از شرایطش آگاه است".

 

 

دیدگاه‌ها