کد خبر : 1715032 | 01 آبان 1399 ساعت 15:12 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

پاتوسی، غلامپور- آقای گل‌های پیش فصل فولاد

تیم فولادخوزستان در پنج بازی تدارکاتی خود موفق به کسب پیروزی شده است.

به گزارش ورزش سه، تیم فولاد که فصل قبل را با رتبه سوم در جدول رده‌بندی به پایان رساند، برای حضور پرقدرت در لیگ برتر خود را آماده می‌کند.


شاگردان نکونام تاکنون چهار اردو را سپری کرده‌اند و قرار است به زودی در ورزشگاه خانگی خود مقابل تیم نفت مسجدسلیمان قرار بگیرند.

 

 

1537735

 


فولادی‌ها ۵ بازی قبل خود را پیروز شده‌اند تا با روحیه بالا به مصاف حریفان بروند، در این پنج دیدار آیاندا پاتوسی وعارف غلامپور موفق به زدن ۳ گل شده تا آقای گل پیش فصل فولاد باشند.آیاندا پاتوسی که نسبت به انتهای فصل قبل، وزن خود را متعادل تر کرده قطعا می‌تواند بازهم در لیگ ایران بدرخشد و کمک شایانی به فولاد در این فصل کند، عارف غلامپور هافبک ایذه‌ای که از تیم امید استقلال به فولاد آمده، در دیدارهایی که به میدان رفته نشان داده که می‌تواند نوید یک فوتبالیست قابل دیگر از این دیار باشد، اگر چه او هنوز اول راه است و برای ستاره شدن راه بسیار طولانی در پیش دارد.

 

 

1537733

 


بازیکنان دیگری چون سینا مریدی، لوسیانو پریرا، زبیر نیک‌نفس، محمد قاسمی نژاد، شروین بزرگ، علی عالی‌نژاد، امید صیدالی و وحید حیدریه نیز برای فولاد در این دیدارهای دوستانه گلزنی کرده‌اند.

دیدگاه‌ها