کد خبر : 1715044 | 01 آبان 1399 ساعت 16:33 | 24.2K بازدید | 1 دیدگاه

خبری که سرمربی نساجی اعلام کرد:

خسرو حیدری، گزینه دستیاری اسکوچیچ در تیم ملی

خسرو حیدری یکی از گزینه های اصلی حضور در کادرفنی تیم ملی است.

 خسرو حیدری، گزینه دستیاری اسکوچیچ در تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری که سابقه سالها حضور در فوتبال را دارد و چند سال هم کاپیتان استقلال بود، این روزها در کلاس های مربیگری شرکت می کند و قصد دارد در این عرصه فعالیت های فوتبالی اش را ادامه بدهد.


حیدری که صحبت هایی درباره حضورش در کادرفنی استقلال هم بود، به تازگی به عنوان مشاور فنی وحید فاضلی در نساجی مازندران منصوب شده است. حیدری و فاضلی ظاهرا دوستی دیرینه و نزدیکی با هم دارند وحالا سرمربی جوان نساجی اعلام کرد که خسرو گزینه اصلی حضور در کادرفنی تیم ملی است.


فاضلی در این باره به خبرنگار "ورزش سه" گفت: « خسرو حیدری دوست 20 ساله من در فوتبال است. او خودش هم شاید راضی نباشد اما باید بگویم که احتمالا به زودی به کادرفنی تیم ملی اضافه خواهد شد. با این حال چه به تیم ملی برود و چه نرود به عنوان مشاور فنی در کنارمن خواهد بود و از تجاربش استفاده می کنم.»


گفتنی است؛ بعد از انصراف کریم باقری از حضور در کادرفنی تیم ملی در حال حاضر وحید هاشمیان تنها دستیار ایرانی دراگان اسکوچیچ است و با اضافه شدن خسرو حیدری تعداد مربیان ایرانی کادر به دو نفر می رسد. باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی می افتد و آیا کاپیتان سابق استقلال راهی به کادرفنی تیم ملی پیدا می کند یا خیر.

دیدگاه‌ها