کد خبر : 1715046 | 01 آبان 1399 ساعت 16:38 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

خسرو حیدری بهترین دوست فوتبالی من است

فاضلی: دهه شصتی‌ها ایده های جدید به فوتبال می‌آورند

سرمربی نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد مسابقات لیگ برتر بیستم بیشتر به تعویق نیفتد.

فاضلی: دهه شصتی‌ها ایده های جدید به فوتبال می‌آورند

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی یکی از ناشناخته ترین سرمربیان لیگ برتر بیستم خواهد بود؛ مربی جوانی که یکی از دهه شصتی های نسل مربیگری در این فوتبال ایران به شمار می رود و در اولین تجربه سرمربیگری اش هدایت نساجی مازندران را بعد از جدایی محمود فکری برعهده گرفته است. فاضلی البته رویاهای بزرگی در سر دارد و امیدوار است بتواند روزهای خوبی را در این تیم شمالی  تجربه کند.


فاضلی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" صحبت های جالبی را درباره شرایط نساجی و آینده اش در این تیم بیان کرد که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

 


**نمی توانستم تغییر زیادی در نساجی ایجاد کنم
من از روز شنبه 19 مهر هدایت نساجی را برعهده گرفتم و زمانی به اینجا آمدم که تیم تقریبا بسته شده بود. با توجه به وضعیت تیم تغییر زیادی نمی توانستم ایجاد کنم. از اردوی کیش اضافه شدم و 10 جلسه تمرین کردیم و 3 بازی دوستانه انجام دادیم که دو برد و یک تساوی حاصل آن بود. 3 بازیکن را با نظر خودم اضافه کردم و امیدواریم که بتوانیم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.

 


**دهه شصتی‌ها ایده های جدید وارد فوتبال می کنند
اینکه مربیان جوان به فوتبال وارد شده‌اند، اتفاق مثبتی است. امیدوارم اعتماد به مربیان دهه شصتی ثبات داشته باشد و مدیران باشگاه ها فکر جابه جایی های زودهنگام نیفتند. در این صورت سرمایه سوزی صورت می گیرد. من فکر می کنم حضور مربیان جوان ایده های جدید را وارد فوتبال می کنند.

 


**اولین تجربه سرمربیگری ام در نساجی است
من در سطوح خیلی پایین و در سال‌های دور سابقه سرمربیگری دارم اما در رقابت های لیگ سراسری اولین تجربه سرمربیگری ام را در نساجی سپری می‌کنم. با این حال فکر می‌کنم این موضوع خیلی ملاک مهمی برای حضور روی نیمکت نساجی نیست. 

 


**پیرو مکتب سرمربیان بروز شده فوتبال هستم
سرمربیان باتجربه فوتبال ایران همه اساتید ما هستند و به نظرم باید از آنها هم در جای خود استفاده شود اما جوانان هم به فوتبال انرژی مضاعفی می دهند. من فکر می کنم مربیان باتجربه هم خودشان را بروز می کنند و من خودم هم پیرو همین مکتب هستم و دوست دارم از ایده های جدید پیروی کنم.

 


**سنم به بازیکنان نزدیک است
من نگاهم به آینده مثبت است. درست است که تا به حال سرمربی نبودم اما در بحث برنامه ریزی و مدیریت کارهای زیادی انجام دادم. بازیکنان ما جزو بهترین ها هستند و از طرفی در بحث رفتار با بازیکنان چون سنم به آنها نزدیک است می توانم ارتباط خوبی بگیرم. بازیکنان ایرانی را باید دلشان را به دست بیاورید. این خیلی مهم است و امیدوارم یک کار اصولی انجام بدهیم و نتیجه هم همراهش باشد.

 


**خسروحیدری دوست 20 ساله ام است
خسرو حیدری دوست 20 ساله من در فوتبال است. او خودش هم شاید راضی نباشد اما باید بگویم که احتمالا به زودی به کادرفنی تیم ملی اضافه خواهد شد. با این حال چه به تیم ملی برود و چه نرود به عنوان مشاور فنی در کنارمن خواهد بود و از تجاربش استفاده می کنم. او در بازیگری موفق بود و من در مربیگری مدارج را طی کردم. مطمئنا بهترین دوست فوتبالی ام است که به عنوان مشاور فنی درکنارم خواهد بود.

 


**امیدوارم لیگ دوباره به تعویق نیفتد
اگر لیگ برتر همین 6 روزی که اعلام شده به تعویق بیفتد مشکلی نیست اما اینکه بازهم مسابقات دیرتر برگزار شود، من موافق نیستم. به شدت مشتاق هستم بازی ها 16 آبان شروع شود. در این شرایط بازیکنان را در شرایط خوب نگه داشتن سخت است. به خصوص اینکه لیگ فصل پیش طولانی و فرسایشی شد و فاصله بازی ها کم بود. این مساله ضربه می زند و امیدوارم دیگر برای فصل جدید چنین موضوعی رخ ندهد.

 


**از مدیریت باشگاه ممنونم
از اعتماد مدیریت و مالک باشگاه نساجی تشکر می کنم. آنها در بحث پشتیبانی نیز واقعا کمک حال هستند و کمک می کنند تا دغدغه ای غیر از مسائل فنی نداشته باشم. از هواداران هم می خواهم با توجه به مشکلات و تغییراتی که داشتیم حمایت کنند. من نیز تمام تلاشم را می کنم تا نتایجی درخورنام نساجی به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها