کد خبر : 1715051 | 01 آبان 1399 ساعت 16:58 | 12.7K بازدید | 1 دیدگاه

نویدکیا می‌خواهد همکاری بلندمدت داشته باشیم؛

مصلح: اگر بدون مراعات کرونا بگیریم، برخورد می‌شود

مدافع تیم فوتبال سپاهان که طی لیگ نوزدهم در دو پست مدافع میانی و دفاع چپ بازی کرد، می‌گوید به فضای جدید حاکم در باشگاه خوش‌بین است.

 مصلح: اگر بدون مراعات کرونا بگیریم، برخورد می‌شود  

شایان مصلح مدافع چپ تیم فوتبال در گفتگویی با "ورزش سه" در رابطه با نمایش طلایی پوشان اصفهانی در بازی های آسیایی و اینکه خودش فرصت حضور در این مسابقات را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا پیدا نکرد، حرف‌هایش را اینطور آغاز کرد و گفت: « من رفتم ولی قسمت نشد که بازی کنیم و فقط در بازی آخر بود که توانستم برسم و جزو 18 نفر باشم. خب دو هفته ای بود که تمرین نداشتم و نمی‌توانستم بازی کنم.» 

 

برای محک خوردن به آسیا نرفته بودیم
او سپس در مورد بازی های آسیایی ادامه داد: « ما برای محک خوردن به این مسابقات نرفته بودیم، ولی در سخت ترین گروه بودیم و این سختی گروه سبب شد تا نتایج به سمتی برود که از گروهمان صعود نکنیم. با این حال بازی های خوبی را انجام دادیم. من دو بازی اول را به صورت فیکس در لیگ قهرمانان آسیا (دیدار رفت میان العین و السد) بازی کرده بودم و تیم‌ها سطح بالایی دارند. اگر تیمی می‌خواهد موفق شود، باید از فرصت های خودش استفاده کند. باید بزرگ فکر کند و خودش را برای به دست آوردن بهترین نتایج آماده کند. با تمام این ها بازی های خوبی انجام دادیم و امیدوارم سال های آینده سپاهان بهترین نتایج را به دست بیاورد و به راحتی از گروهش صعود کند.»

 

هیچ کس از شر کرونا محفوظ نیست 
سوال بعدی ما از شایان مصلح در رابطه با ابتلای او به ویروس کرونا پیش از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود. اینکه حضور او و محمدرضا حسینی می‌توانست به تیم برای کسب موفقیت کمک کند و محرم 
نویدکیا سرمربی تیم هم همین موضوع را به آنها انتقال داده بود. مدافع سپاهان به این سوال اینطور پاسخ داد:« به هر حال هفت هشت بازیکن ما در این مدت کرونا گرفته اند و برای اکثر فوتبالیست ها مثل مردم ممکن است پیش بیاید. ممکن است خیلی ها بیشترین رعایت را داشته باشند، مثل خود ما ولی به صورت اتفاقی بگیرند. این یک بیماری است که مردم جهان را درگیر کرده است و هیچ کس از این بیماری به صورت صد در صد مصون نیست. امیدوارم حالا که بدنمان خوب شده است، برای لیگ آماده باشیم و شرایط به سمتی برود که در بازی های لیگ بهترین نمایش را داشته باشیم. بله آقای نویدکیا از بازیکنان خواسته که مراقب خودشان باشند. به هر حال ایشان گفته اند، اگر کوچکترین اتفاقی برای بچه ها پیش بیاید که به خاطر رعایت نکردشان باشد، برخورد می‌کنند، ولی هم من، هم سید (محمدرضا حسینی) و هم بچه های دیگر که هفت هشت نفر هستند، مبتلا شدنمان اتفاقی بوده. چون ما بیشتر از بقیه رعایت می‌کنیم و مدام تست می‌دهیم. حالا امیدوارم در شروع لیگ بتوانیم به تیم کمک کنیم.» 

 

 

1521267

 

 

نویدکیا می‌خواهد همکاری بلندمدت داشته باشیم 
از شایان مصلح در رابطه با جدایی از سپاهان و زمزمه‌هایی که در رابطه با این موضوع وجود داشت، پرسیدیم. او در پاسخ به این سوال ضمن اشاره به اینکه کار رسانه‌ها گمانه زنی در مورد خروج و ورود بازیکنان است، اضافه کرد:«به هر حال رسانه‌ها در فصل نقل و انتقالات حرف‌هایی می‌زنند تا بازار را گرم کنند و خریدار داشته باشند. با اسم من عشق کنید (باخنده). واقعیت این است که من پیشنهادات خیلی خوبی از نظر مالی داشتم ولی من هنوز با سپاهان قرارداد دارم و آقای نویدکیا گفتند که به تو نیاز دارم. حتی در این مدت مدیرعامل یکی دو باشگاه با آقای نویدکیا تماس گرفته بودند ولی ایشان گفته بودند که من به شایان مصلح نیاز دارم. با من هم صحبت کردند و ایشان دوست دارند که بلندمدت به ادامه همکاری فکر کنیم و این چیزی است که من هم در حال فکر کردن به آن هستم. تعارف که نداریم؛ سپاهان یکی از تیم های خوب کشور است و اگر شرایط مهیا باشد، این همکاری را بلندمدت خواهیم کرد.» 

 


نسبت به شرایط جدیدِ سپاهان خوشبینم
از مصلح که در لیگ نوزدهم ابتدا به عنوان مدافع چپ زیر نظر امیرقلعه نویی کار کرد و سپس با توجه به شرایط به پست دفاع میانی هم آمد، در رابطه با مربیگری محرم نویدکیا پرسیدیم. او با ابراز امیدواری نسبت به این موضوع عنوان کرد:« من به شرایطی که امسال در تیم حاکم است، خوش بین هستم. نه تنها آقای نویدکیا، بلکه کادر مدیریت باشگاه و شرایط جدیدی که ایجاد شده، بسیار امیدوارم. بله ایشان تجربه مربیگری ندارد ولی محبوبیتی که دارد و اینکه فوتبالیست درجه یکی بوده و فوتبال را می فهمد، و اینکه مربیان خوبی نظیر تکسیرا و توتونی در کنار او هستند، کمک می‌کند. محبوبیت ایشان میان هواداران، باعث می شود تیم و هواداران ارتباط خوبی داشته باشند و وقتی آرامش باشد، می توانیم بهترین نتایج را بگیریم. کلا به این شرایط خوش بین هستم و امیدوارم بهترین نتایج را بگیریم.»

 


امیدوارم انتهای فصل قهرمانی را جشن بگیریم 
سوال پایانی ما از شایان مصلح در رابطه با پیش بینی اش از آینده تیم در لیگ بیستم بود و او به این سوال اینطور پاسخ داد:« نمی توان از الان گفت که می‌توانیم قهرمان شویم. نسبت به سال گذشته بازیکنانی رفته اند و بازیکنان جوان دیگری به ما اضافه شده اند. سال گذشته هم تیم خیلی خوبی داشتیم و می‌توانستیم قهرمان شویم ولی از موقعیت هایی که داشتیم، استفاده نمی کردیم. گل نزدن در برخی بازی ها باعث شد که سال گذشته نتایج خوبی نگیریم. امیدوارم این مشکل گلزنی امسال رفع شود و شرایطی ایجاد شود که قهرمانی را در انتهای فصل جشن بگیریم.»

دیدگاه‌ها