کد خبر : 1715055 | 01 آبان 1399 ساعت 17:15 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

محرم و ایما و اشاره‌های مربیگری (عکس)

محرم نویدکیا حالا پس از انجام تمرینات پیش فصل و حضور در یک تورنمنت بسیار پراهمیت، فاصله‌ای تا شروع چالش جدی خود در مربیگری ندارد.

محرم و ایما و اشاره‌های مربیگری (عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته طلایی پوشان که برای انجام تست های پزشکی به تهران آمده بودند، در دیداری دوستانه مقابل سایپا صف آرایی کردند و در پایان به تساوی بدون گل دست یافتند.


سپاهان با محرم نویدکیا در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرد و محکی بسیار جدی در اولین مسابقاتی که به عنوان مربی فعالیت می کرد را تجربه کرد.


او با دو شکست پیاپی مقابل النصر شروع کرد و پس از تساوی بدون گل مقابل العین، با نتیجه 2 بر 1 مقابل السد به برتری رسید.


با همین چهار مسابقه که به ویژه در دو بازی اول برابر نماینده عربستان بسیار جدی بود، می‌شد کمی به فلسفه و سیستم مورد نظر محرم نویدکیا پی برد.

 

 

1537759

 


نویدکیا در این 4 مسابقه و همینطور دیدارهای تدارکاتی طلایی پوشان علاقه ویژه ای به سیستم 3-3-4 دارد؛ سیستمی که انعطلاف بالایی دارد و به خصوص در بخش تهاجمی و همینطور پرس کردن حریفان به انرژی بدنی بالایی نیاز دارد.


تصویری که مشاهده می‌کنید محرم نویدکیا را در حال گوشزد کردن نکاتی به بازیکنان تیمش در مقابل سایپا نشان می‌دهد؛ موضوعی که شاید در بخش میانی برای پرس کردن حریف با تعداد نفرات کافی، تذکر داده شده باشد یا در بخش تهاجمی برای حضور پرتعداد.. یا شاید هم نکات دیگری در سر رهبر سابق و فعلی طلایی پوشان اصفهانی باشد؛ ایما و اشاره‌هایی که همچنان باید منتظر شروع لیگ باشیم تا بیشتر با آنها آشنا شویم.

دیدگاه‌ها