کد خبر : 1715065 | 01 آبان 1399 ساعت 18:42 | 49.9K بازدید | 5 دیدگاه

شجاع کم برای تیم زحمت نکشید و امیدوارم مشکلش حل شود

سیدجلال: نباید انرژی تیم صرف مسائل حاشیه‌ای شود

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس از هواداران خواست با توجه به شرایط حساس تیم، توجه و حمایت خود را فارغ از حواشی متوجه سرخپوشان کنند.

سیدجلال: نباید انرژی تیم صرف مسائل حاشیه‌ای شود

به گزارش “ورزش سه”، علیرغم حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس در بازگشت به ایران با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند؛ جدایی احتمالی شجاع خلیل زاده و وضعیت نامشخص دیگر‌ بازیکنان باعث شده تا نگرانی هواداران بابت آینده تیم افزایش یابد. سیدجلال حسینی کاپیتان سرخ‌ها اما با دعوت هواداران به اتحاد و همدلی بیشتر، ابراز امیدواری می‌کند با توجه بیشتر مدیریت و خروج از شرایط کنونی، بتوانند به موفقیت‌های خود ادامه دهند.

سیدجلال حسینی درباره وضعیت تیم صحبت‌هایش را اینچنین آغاز کرد: خدا را شکر علیرغم تمام مشکلاتی که در مسیر بود، تیم فنی به بهترین شکل توانست به نتیجه مدنظر هوادار دست یابد. واقعا از این موضوع خوشحالیم که در شرایط اقتصادی کنونی توانستیم هواداران را شاد کنیم و امیدوارم این مسیر را به بهترین شکل به پایان برسانیم.


وی ادامه داد: مسلما کار سخت است. حتی حریفانی که در منطقه غرب آسیا هم شکست دادیم از نظر شرایط و امکانات چندین برابر پرسپولیس هزینه کردند اما خوشبختانه به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. بازی در فینال اما قطعا سخت‌تر‌ هم خواهد بود. در‌ شرایط فعلی امیدوارم اوضاع به شکلی پیش برود که بیش از این هواداران نگران نباشند و به خواسته‌مان برای هدف بزرگی که داریم نزدیک‌تر شویم.


کاپیتان پرسپولیس درباره مشکلات باشگاه و اتفاقاتی که درباره برخی بازیکنان رخ داده گفت: خب باید شرایط بازیکنان را هم در نظر گرفت. بازیکنان و کادرفنی اکنون گام‌های بلندی برای خوشحالی هواداران برداشته‌اند و این انتظار می‌رود که مدیریت نیز هم‌پا با این شرایط تلاش خود را معطوف به پایان چالش‌ها کند. مهم‌ترین رمز موفقیت ما اتحاد بوده و نباید هیچ عاملی باعث شود از این شرایط دور شویم. هر بازی و هر فصل سخت‌تر می‌شود اما چیزی که در داخل تیم وجود دارد تلاش برای موفقیت و جام های بیشتر است و این مساله نیازمند موفقیت در همه بخش‌هاست.

 


سیدجلال حسینی درباره احتمال جدایی شجاع خلیل زاده نیز گفت: شجاع یکی از بازیکنان متعصب و کارگشای تیم بود. عملکرد فنی او قطعا غیرقابل انکار است. حتی علیرغم تمامی مشکلاتی که داشت دیدید که در آسیا چه عملکردی به جا گذاشت و ضمن موفقیت در کار دفاعی، با زدن دو گل برای تیم برای صعود و رسیدن به اینجای جام هم کمک زیادی کرد.

وی ادامه داد: او در تمامی این سه سال به عنوان کسی که نزدیکش بودم دیدم که از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم و خوشحالی هواداران کوتاه نیامد. ما وضعیت سختی را دنبال کردیم و این بردها و جام‌ها به سادگی به دست نیامد. شجاع با مصدومیت برای تیم بازی کرد و هیچ وقت کم نگذاشت. ما یک تیم بودیم. مثل کمال، انصاری و ربیع خواه و خیلی‌های دیگر از بچه‌ها که با مصدومیت بازی کردند. شجاع هم کم برای تیم زحمت نکشیده و همین مسابقات آسیا را دیدید که چطور کار کرد و چقدر کمک حال تیم شد. امیدوارم مشکل او نیز هر چه زودتر حل شود. او واقعا بازیکن خوبی است و همانطور که گفتم حتی با مصدومیت و درد هم برای تیم تلاش کرد.

 


سیدجلال حسینی در پایان گفت: لیگی سخت پیش روی ما قرار دارد. چهار بار قهرمان شده‌ایم و اکنون برای دومین بار به فینال آسیا رسیده‌ایم. نباید انرژی‌مان صرف مسائل حاشیه‌ای شود و همه در هر بخشی که هستند چه بهتر که با بالاترین توان به دنبال موفقیت تیم باشند. قطعا این مساله باعث خواهد شد تا به چیزی که هدف ماست نزدیک‌تر‌ شویم و این را مطمئن باشید هر کسی که نام پرسپولیس پشت او قرار دارد، از هیچ کوششی برای موفقیت کوتاه نخواهد آمد.

دیدگاه‌ها