کد خبر : 1715076 | 01 آبان 1399 ساعت 20:20 | 18.1K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش رئیس فیفا به احتمال برگزاری سوپرلیگ اروپایی

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، علاقه ای به برگزاری مسابقات سوپرلیگ اروپایی نشان نمی دهد.

واکنش رئیس فیفا به احتمال برگزاری سوپرلیگ اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که خبرگزاری اسکای اسپورتس در گزارشی مدعی شد که باشگاه های بزرگ اروپایی از ایده برگزاری یک تورنمنت با نام سوپر لیگ اروپایی حمایت کرده اند و حتی دو باشگاه منچستریونایتد و لیورپول نیز موافقت قطعی خود را با شکل گیری این مسابقات اعلام کرده‌اند.

 

با این وجود اسکای در همان گزارش مدعی شد که یوفا از برگزاری این مسابقات استقبال نمی‌کند اما در عین حال مقام بالاتر یعنی فیفا با شروع این لیگ کاملاً موافق است؛ با این حال رئیس فیفا یعنی جانی اینفانتینو اظهار نظر دیگری را مطرح کرده است.

 

 

1537396

 

 

اینفانتینو درباره برگزاری احتمالی مسابقات سوپرلیگ اروپایی گفت: " من به عنوان رئیس فیفا، به جام جهانی باشگاه ها علاقه مندم نه به سوپرلیگ. جذابیت این اتفاق برای من بازی بین لیورپول و بایرن مونیخ نیست بلکه بایرن در برابر بوکاجونیورز است.

 

لیورپول 180 میلیون هوادار در سراسر جهان دارد. فلامینگو 40 میلیون هوادار دارد و 39 میلیون نفر از آنها در برزیل هستند. لیورپول شاید پنج میلیون هوادار در انگلیس و 175 میلیون هوادار در سراسر جهان دارد. من می خواهم باشگاه های خارج از اروپا در آینده جذابیت جهانی داشته باشند. این چشم انداز من است داشتن 50 باشگاه و 50 تیم ملی که می توانند قهرمان جهان شوند."

دیدگاه‌ها