کد خبر : 1715081 | 01 آبان 1399 ساعت 21:12 | 53.7K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی ام از رئال سخت بود اما در زمان مناسب رخ داد

سرخی رگیلون، مدافع تازه وارد تاتنهام از حضور در این تیم بسیار خوشحال به نظر می رسد.

 جدایی ام از رئال سخت بود اما در زمان مناسب رخ داد

به گزارش "ورزش سه"، سرخی رگیلون در نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی به ارزش 28 میلیون پوند از رئال مادرید به تاتنهام پیوست. این انتقال در حالی رخ داد که باشگاه‌های زیادی از جمله منچستریونایتد خواهان جذب مدافع اسپانیایی شده بودند اما نهایتاً این تیم ژوزه مورینیو بود که موفق شد رگیلون را به خدمت بگیرد.

 

 

1537786

 

 

رگیلون حالا در مصاحبه ای از حضور در تاتنهام و کار کردن زیر نظر ژوزه مورینیو ابراز رضایت کرده است. او در این باره گفت: " مورینیو یک سرمربی در کلاس جهانی است و در تصمیم گیری من نقش بسیار مهمی داشت. صحبت‌های زیادی درباره من وجود داشت اما هنگامی که علاقه تاتنهام را شنیدم تصمیم‌گیری آسان شد. ترک کشور، لیگ و خانواده ام کار بزرگی بود اما خوب این اتفاق رخ داده است.

 

واقعیت این است که از زمان حضور من در اینجا باشگاه من را به شکل بسیار خوبی متعجب کرده است. امکانات تمرینی، هم‌تیمی‌هایم و به طور کلی همه چیز. استادیوم خانگی نیز دیوانه کننده است و واقعاً تا اینجا همه چیز خوب بوده است."

 

رگیلون درباره مدت زمان حضور خود در رئال مادرید نیز گفت: " رئال مادرید باشگاهی است که من در آنجا پرورش یافته ام. باشگاهی که در آن بزرگ شدم و بدون آن هیچ کاری نمی توانستم انجام دهم. ترک کردن این تیم کار بسیار دشواری بود اما این اتفاق دز مقطع زمان مناسبی برای من رخ داد. لیگ برتر برای من بهترین لیگ جهان محسوب می‌شود. در اینجا بسیار خوشحال هستم و اکنون می خواهم به تیم برای کسب جام ها کمک کنم."

 

 

1537784

 

 

رگیلون درباره هم تیمی شدن دوباره با گرت بیل نیز گفت: " او اوضاع تاتنهام را برای من توضیح داد. برای من بسیار مفید بود که با یک هم تیمی سابق به اینجا بیایم. من می توانم چیزهای زیادی از او بپرسم و مشورت بگیرم. حقیقت این است که او و البته دیگران کمک زیادی به من کردند."

دیدگاه‌ها